Belspel tv word aangepakt

Discussie in 'De lounge' gestart door , 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Eindelijk eens goed nieuws: de media-bedrijven die belspellen uitzenden op oa rtl 4, worden aangeklaagd.
    De belspellen zouden te misleidend zijn en de kijker te veel aansporen tot bellen.
    Ik erger me altijd mateloos aan die stomme belspellen, zo van: welke klinker zoek ik, het is geen A, geen E, geen I, geen U, O O O welke letter zoek ik..
    (wie kent die reclame niet..)

maar goed, het spoort ook teveel aan tot bellen en ben blij dat men er nu eens wat aan gaat doen :D

2. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ben blij dat ze er wat aan gaan doen, vind ze erg vervelend. Doe er zelf nooit aan mee.

3. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eindelijk wordt er iets aan gedaan! Ergerde me ook maaaaaateloos. Soms is er echt niets anders op dan dat.

4. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Eindelijk! ;)

Liefs Marjo

5. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Hulde!

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

7. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Als dat verboden word kunnen ze eens iets fatsoenlijks uit gaan zenden daar, het werd tijd!

8. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    eindelijk irriteer me er ook mateloos aan maar volgens mij was dat al eerder in het nieuws dat er wat aangedaan zou worden maar is destijds ook niets mee gebeurd

zou me dus niets verbazen dat het er gewoon opblijft

9. Niet meer actief

nee ze worden nu officieel aangeklaagd.

overigens heb ik niet gezegd dat het van de buis gaat, maar men klaagt de bedrijven aan omdat de spellen te misleidend zijn en daar moet wat aan gebeuren.

10. Niet meer actief

herstel ik hoor net: ze zijn al aangeklaagd, de mediabedrijven hebben niet de vereiste vergunning om dit uit te zenden, en ze zouden te misleidend zijn (sorry dit is het laatste nieuws erover)

11. Niet meer actief

ik vind het ook heel irritant... en dan zap je naar andere zenders en kom je nog 3 tegen met belspellen...

Ik vind wel dat je zelf in de hand hebt of je wel of niet belt maar toch..

Ik vind het vooral irri dat ze doen alsof wij superdom zijn ... waarom niet gewoon echt moeilijke spellen.. ik weet zeker dat ik dan sneller zou kijken om in de spanning te zitten of ik het antwoord goed had haha.. maar ja dat kan natuurlijk niet uit kwa aantal bellers...

12. ik erger me er ook mateloos aan, vooral tussendoor! als ik dr phil aan het kijken ben ofzo.. en dan zegt ze: ach wie is er nu thuis? het is lekker weer iedereen is buiten!
    ik denk: ja das waar..
    zij: je kunt bellen! je bent gék als je het niet doet! het is maar 60 ct! en je wint 1500 euro!
    ik: ja das waar.... misschien moet ik ook maar één keer bellen dan...
    zij: bel nu mensen! de laatste kans!
    ik: (ik sjees op dat moment naar me mobiel ben helemaal in de verondertstelling dat ik de kassa ga winnen vandaag)
    'u bent 3e beller... probeer het nog eens..'
    grr... :)

13. Niet meer actief

maar beste rach, je moet ook als 10e bellen :D

14. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Die belspellen...
    Moet er soms wel mee lachen hoor,ze hebben soms woorden die niet eens bestaan!
    Maar idd,het blijft irritant.
    Wel knap hoe die mutsen aan één stuk door kunnen lullen zeg,gaat helemaal nergens over ;)

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hehe dat wordt tijd zeg! ik erger me er ook mateloos aan. het is bijna de hele dag op t.v.!

16. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Van mij mogen ze van de buis!

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Nou van mij ook.. jeetje zeg wat erger ik me kapot aan die onzin...

18. sim

sim Niet meer actief

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Eindelijk, weg met die stomme dozen en hun spelletjes, ik erger me er kapot aan.

20. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Stomme spelletjes. Zat ik gisteren een programma op TV te kijken, wordt het drie keer onderbroken voor een reclameblok (op zich al irritant) met daarvoor nota bene nog een spelblok van 10 minuten. Geldklopperij! Stomme mutsen voor het schermpje met die praatjes dat 't zoooooooo moeilijk is. Ze schilderen zichzelf daar nogal dom door af, eigenlijk.

Deel Deze Pagina