We hebben besloten om dit te gaan doen. Maar nu vraag ik me af .. Waarop letten als je een goed Contract wilt afsluiten.... Wat is ongeveer de prijs die jullie per maand betalen....en wat krijg je daar allemaal voor. Aub niet komen met, kopen is goedkoper... We gaan huren dat is al besloten.
Jullie hebben al besloten een ketel te gaan huren, maar je hebt nog geen idee wat de kosten en voorwaarden zijn? Ik zou pas beslissingen gaan nemen wanneer je alles op een rijtje hebt. Kan je er helaas niet bij helpen, want ik zou daar nooit een abonnement voor afsluiten omdat het gewoonweg vele malen duurder is. (je betaald de ketel in totaliteit vaak wel 3x en heel veel onderhoud valt ook nog buiten de abonnementen, maar dat is onderhand al wel een jaar geleden, dus misschien is dat veranderd)
Ik heb een huurketel.. Overgenomen met het kopen van m'n huis.. Ik betaal 30euro per maand hiervoor. Onderhoud is gratis. Komen elk jaar de cv schoonmaken, maar ook als er problemen zijn komen ze deze gratis verhelpen... Over twee jaar is de cv 'afbetaald' en kost het dus niks meer.. Maar dan is de cv ook al best oud en bijna aan vervanging toe eigenlijk..
Wat een conclusies Heb ik nergens gezegd dat ik niks weet ..,vraag gewoon om hulp en tips...niks mis mee. Heb me heus wel a verdiept in huurketels Ik heb ook aangegeven dat we er al over uit zijn dat we gaan huren dus je info dat het veel duurder is heb ik verder niks aan eigenlijk..... Het is nu gewoon niet mogelijk om een ketel te kopen
Nou nou, ik wist niet dat je kwaad werd. Ik geef je gewoon de info die ik heb, take it of leave it. Het kwam op mij over alsof je je er niet in verdiept hebt, dus vandaar mijn opmerking. Ik moet het doen met de info die jij geeft in je openingspost en die is niet bepaald uitgebreid. Maar oke, ook aan deze informatie van mij ga je niks hebben, dus hoop dat je nog veel reacties krijgt waar je wel wat mee kan en wil doen.
Wij huren ook. We hebben toen iemand laten komen om ons te laten informeren en dat was heel duidelijk. We betalen iets van 30euro per maand incl. onderhoud en service, je hoeft nergens achteraan en ze bellen zelf voor onderhoud. 1x hadden we geen warm water meer en dit is direct gerepareerd zonder dat we iets hoefden te betalen
Wij hebben een leasecontact voor 12,5 jaar. Wij betalen 35,- pm. Voor een periode van 12,5 jaar, aansluiten verwijderen van de oude ketel, nieuwe termostaat, garantie voor de gehele periode op alle onderdelen en 1 x 1,5 jaar onderhoudsbeurt/schoonmaken is dat geloof ik. Voor alleen een service abbonement ben je 8 p.m kwijt dat zit hier dus bij in. De rente van het lease is belatingaftrekbaar. Waarbij? Bij de energiewacht. Ik weet je bent duurder uit maa ik heb er geen verstand van, en mocht er iets mis mee zijn, staat op papier gehele tijd garantie, ander als aankoop en zelf monteren, 1 telefoonje en wordt geregeld