Ik zou informatie inwinnen bij de sociale woningbouw. Schrijf je in, en zodra je officiëel gescheiden bent en dat kan aantonen kun je urgentie aanvragen. Maar het is vran groot belang dat je je zsm inschrijft en laat zien dat je je wil inspannen om aan een woning te komen. Succes!
hoi flientje, dankje voor je reactie. ik sta al ingeschreven en heb ook al contact gehad hoor. maar ze doen hier schijnbaar niet aan urgentie, ook niet met m'n kind. maar ik ga van de week gewoon nog een keer bellen. dankje voor het meedenken.
ik ga verder denken voor je hoor en dacht inderdaad al dat het te ver was, maar goed al het meedenken helpt he. knuffel en succes!
Geen idee of jullie op een "normale manier" scheiden of dat je een eigen advocaat krijgt..Mijn schoonzus is een paar jaar geleden ook gescheiden en haar advocaat heeft het zover gespeelt dat haar ex man hun gezamelijke huis heeft moeten verkopen, dan kreeg zij de woonjaren die zij gezamelijk in dat huis hadden gewoont. Niet erg sierlijk, maar anders stond ze op straat met 3 kinderen. Haar man had een inkomen waarmee hij makkelijk weer een ander huis kon kopen, zij had anders echt helemaal niets! Dankzij dit kreeg ze 9 woonjaren en had ze binnen een half jaar een huurwoning..Zij had ook het recht om een halfjaar in de gezamelijke woning te blijven, omdat zij de hoofdverzorgster werd van de kinderen, haar ex man moest die tijd woonruimte elders zoeken..
hoi wij hebben een half jaar op een camping gewoond en we stonden gewoon ingeschreven hoor, sterker nog, dat moest! want zelfs daar willen ze dat je bepaalde belastingen betaald, bedragen werkelijk waar niet noemenswaardig maar daar gaat het niet om. Het kan dus wel, zo kon namelijk ook alle officiele (overheids) post gestuurd worden ... succes!
wij hebben zelf 2 jaar in een chalet gewoond en hadden ons postadres gewoon bij onze beide ouders, dan kan je daar je post laten komen en woon je ergens anders.
Ik weet niet of je ook in leusden wilt wonen. TE HUUR: Appartement in woongroep, Ruige Velddreef 125-A te Leusden. In de woongroep voor ouderen De Valleihorst in Leusden komt een appartement vrij. Het gaat om een 3-kamerappartement op de eerste verdieping. De woning is geschikt voor een 1- of 2-persoonshuishouden. De Valleihorst ligt in het groene dorp Leusden in de wijk het Ruige Veld. Het complex bestaat uit 22 appartementen met een gemeenschappelijke ruimte en tuin. Op loopafstand vindt u het winkelcentrum de Biezenkamp. Bij dit winkelcentrum is ook de wekelijkse markt. De woning is te huur vanaf 27 februari 2009. Voor meer informatie: www.lvgo.nl Woonkamer : 25,8 m2 Open keuken : 5,8 m2 Slaapkamer : 15,3 m2 Slaapkamer : 6,40 m2 Douche : 5,3 m2 De woning is energiezuinig gebouwd en voorzien van een combi-ketel. De woning is voorzien van dubbelglas. Netto huurprijs : 430,51 Servicekosten : 29,20 Bruto huurprijs : 459,71 Als u wilt wonen binnen deze woongroep dient u voorgedragen te worden door de woongroep. De woongroep zou u graag beter leren kennen tijdens een kennismakingsgesprek. Heeft u belangstelling voor deze woning dan kunt u contact opnemen met DE ALLIANTIE EEMVALLEI te Amersfoort, Rayon Noord, tel. (033) 476 53 53, of eemvallei@de-alliantie.nl http://www.woonkompas.nl/woningnet/pagi ... 12&IID=112
@ girlpower: uuuh is dat niet voor oudere mensen? Dus echt meer richting de bejaard zeg maar? Ik denk niet dat ze een moeder met kind toelaten.