Dochter is nog nooit naar bios geweest en mag binnenkort met haar oma. Ik weet niet goed welke film ik moet kiezen voor haar. Fien en Teun klinkt best kinderachtig maar ze kan soms uren Peppa Pig kijken dus dat is ook geen geweldig niveau. Verder kijkt ze graag thuis Barbie / Connie/ Paw Patrol etc. Even dit als achtergrond. Iemand tips?
Fien en Teun zou hier echt kinderachtig gevonden worden. De croods is wel leuk volgens mij. Wij gaan naar de nog grotere slijmfilm maar hier ook een fan van bibi in huis!
18 augustus komt paw patrol de film uit. Maar misschien wilde je eerder al gaan. PAW Patrol: De Film https://g.co/kgs/D9HvZo
Wij zijn bij croods geweest met onze 6 en 7 jarige. Erg leuk! Maar, wij zijn al wel vaker naar de bioscoop geweest. Ik zou misschien voor de eerste keer wel een wat "rustigere" film kijken omdat het natuurlijk een hele ervaring is. Fien en teun kijken ze hier nooit en zou ik ook niet zo snel heen gaan. Al kijken ze hier wel vaak peppa en paw patrol
Mijn 6-jarige vond de Croods heel leuk, is deel 2 maar deel 1 heeft ze nooit gezien - maakte dus niks uit. Ze gingen met school, dus ik was er zelf niet bij. Hiervoor is ze 1x eerder naar de bioscoop geweest toen ze 5 was (Frozen 2), dus geen erg ervaren bioscoop-ganger. Binnenkort gaan we samen nog naar die slijmfilm met Bibi, vindt ze denk ik ook heel leuk. Fien en Teun vind ik zelf vreselijk, dus daar zou ik echt nier naartoe willen, net zoals bv Paw Patrol daarom ook af zou vallen. Dat kan ik niet aan