woooohhh je hebt een duur restaurant en een duur restaurant..

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Misschien maken ze al geld over naar goede doelen ;) weet jij t?

2. Papaver

Papaver Niet meer actief

Haha inderdaad! Maar een kilo kaviaar is mij wat teveel van het goeie, liever een kilo truffels :D

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik kan het mij niet voorstellen dat ik dat ooit zou betalen voor een avondje uit eten; al had ik al het geld van de wereld.

Ik zou hoogstwaarschijnlijk nog steeds naar de snackbar hier op de hoek gaan voor een lekker patatje mayo :)

4. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    of een diner bij restaurant "de gouden bogen" :p;)

5. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Echt hé! Ik zou zoooooo veel leukere dingen kunnen bedenken dan eten! :p

Liefs,

6. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ik zou dat echt nooit doen. Al was ik multi miljardair.

Ik las hier dat iemand dan niet meer na de mexx en esprit ging? Meid daar kom ik nu al niet haha, ik kom gewoon bij c en a en h&m. Daar zou ik ook blijven shoppen voor mij en de kinders. Zou wel een huis kopen en een duurdere vakantie pakken, maar dat merkje chanel is ook gewoon maar stof waar een naampje op staat.

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Maar dan wel de chocolade variant;):p

Zou het er ook zeker niet voor uitgeven.
    Wat ik voor dat geld allemaal wel kan doen.
    Denk zeker wel dat ze een hoge rekening hadden verwacht als ze zonder blikken of blozen afrekenen. Over het algemeen weet je ook wel dat je een duur restaurant binnenloopt. (Alleen al door een blik op de menukaart te doen).

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dat is correct en tevens juist! :D Gefortuneerden staan erom bekend grote bedragen te doneren aan goede doelen (weliswaar vaak vanwege het belastingvoordeel, maar dat mag de pret niet drukken). Dus als die man lekker van zijn centjes wil genieten, heeft 'ie groot gelijk! Had ik ook gedaan! :cool:

9. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ik denk dat je mij bedoelt, maar je citeert mij niet geheel correct ;)
    Overigens ben ik zéker wel van mening dat Chanel kwalitatief beter is dan H&M, C&A en co. Maar goed, daar betaal je dan ook voor :) Ieder z'n ding, toch?

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Als ik het had zou ik het ook doen. En als ik zat geld had zou ik nooit meer naar H&M gaan, doe ik overigens al zelden. Het onderscheid in kwaliteit merk je zeker wel! En dat is ook zo bij eten. Oke dit is wel heel veel maar als ik het over zou hebben zou ik het zeker doen!

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Is dat voor hun niet hetzelfde als dat wij een rekening van 50/60€ krijgen? Als je ZO veel geld hebt dan is zo'n rekening in hun ogen maar een paar euro..

12. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook maar zo'n 2750 euro per persoon. Moet kunnen toch...???? Misschien mochten ze de borden, bestek en het glaswerk ook meenemen voor dat bedrag...

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D Ik ben dan stiekem ook al keizuinig! 50-60 euro geef ik ook niet zomaar uit :) Das wel 1 week boodschappen!

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heb net heerlijk gegeten voor 40 euro (met z'n viertjes) bij het lokale restaurant van Cinigiano (Italië) daar kan die kaviaar niet tegen op :D:D:D

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.259
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahahaha ja ik ook waarschijnlijk.. :D Veeeel lekkerder.

16. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hier ben ik het mee eens! Ik zou dan liever 13.000 aan een arm land/land in oorlog doneren dan ermee een maaltijd voor mezelf te kopen! Misschien ben ik raar maar ik vind dat echt niet normaal!

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Tsja als ik miljonair was dan zou ik dat ook wel doen hoor. Waarschijnlijk sponsoren deze mensen echt wel een goed doel maar verdienen ze gewoon zoveel geld dat ze het toch niet op krijgen. Ze werken er hard genoeg voor en mogen er dan toch zelf ook van genieten?! Ik geef ze dus echt gelijk!! :D

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik zou dus nooit aan een land in oorlog doneren ...

Ik zie niet in waarom het abnormaal is. Ze hebben duidelijk het geld ervoor, dus waarom niet. Hebben ze de lokale economie ook prima gesponsord.

19. Gulana

Gulana Lid

23 jun 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij een salaris van 20.000 of meer per maand is die 2700 pp echt niet zo veel.

20. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Waarom niet?

Ik bedoel syrie/palestina enzo. Ze hebben geen eten/drinken, geen kleding, babies verhongeren omdat ze niets te eten hebben, geen huizen, helemaal niets zelfs hun eigen familie/gezin niet eens meer. Genoeg spulletjes te geven met zo een bedrag.

Deel Deze Pagina