Gelukkig mag iedereen zelf bepalen wat hij met zijn geld doet. Ik snap niet zo goed waarom iemand met veel geld niet zelf zou mogen bepalen waar hij/zij het aan uitgeeft. Klinkt heel leuk, geef het aan een arm land, maar dat is toch aan degene zelf hoe te doen. Als ik veel geld had ging ik er ook lekker van genieten.
Ik breng ook wekelijks 13000 euro naar een restaurant, doodnormaal toch? Risotto van kaviaar.... Laat mensen toch lekker zelf weten wat ze met hun geld doen! En nu spekken ze de economie nog eens! Ja, geld moet rollen! Dat houdt onze economie draaiende!
Meid, 100% met je eens. Zoals al eerder in dit topic gezegd is: de mensen met de grootste zakken doneren over het algemeen ook het meest. Wie zegt dat deze meneer, naast zijn grote bedrag voor een lunch, niet ook nog eens (honderden)duizenden euro's doneert aan het goede doel? Het is dan ook nooit goed! Pff... laat die man lekker zijn geld uitgeven. Had ik ook gedaan
Nou als ik multimiljonair was, zou voor mij 13000 aan eten niets zijn hoor. Is hetzelfde als een modaal inkomen hebben en je gaat uiteten voor 130 euro.
jeetje.. kan me iemand herinneren die op een basisschool tegen een leerling opperde : ' ik heb geen last van de crisis' ... zal het, zal het?