Ik heb heel veel kinderkleding van het merk Next. In Nederland is dit niet te krijgen, het komt geloof ik van de Marks & Spencer uit Engeland. Nu 'moet' ik dat allemaal wegdoen, waarschijnlijk gewoon via marktplaats en eventueel hier op het forum, maar weet iemand met welk 'bekend' merk je dit een beetje kunt vergelijken? Ik zat zelf te denken aan Name It, of Noppies.. Niet dat ik er heel veel voor ga vragen of zo, het is meer of ik het in de prijsklasse van Hema/H&M of toch wat hoger kan gooien. Voor de centjes die ik hiermee ophaal kan ik dan kleding voor een meisje halen..
Idd een beetje vergelijkbaar met c&a / h&m... Zeker geen slechte kwaliteit, maar niet vergelijkbaar met noppies / name-it...
Ja ik ken het wel, ik woon namelijk in Engeland. Super leuk merk. Qua prijs en kwaliteit vind ik het zelf tussen de H&M en Zara liggen. Het is kwalitatief goed en ze hebben onwijs leuke dingen!
Nee, geen C&A vind ik. Het is moderner en kwalitatief beter. Ik zou het zelf ook vergelijken met H&M Zara, vind het trouwens heel leuk kinderspul. (dus mocht je wat hebben voor jongetjes maat 74 plaats wil ik de link naar je mp wel even)
Haha tnx Ik heb het nog niet op de foto staan, als het erop staat zal ik het zeggen! Maat 80 en 86 draagt mijn jongste voorlopig nog