Ik haal koffiepads bij de hema 22 voor 1,- Zelf drink ik geen koffie. Maar vriend wel, en visite ook. Nog geen klachten gehad hoor! Ook hebben we een dolce gusto, die vind mn vriend wel een stuk lekkerder. Maar ja ook stuk duurder!
Ik drink geen koffie maar mijn man wel, hij heeft altijd de dark roast van senseo. De laatste tijd klaagde hij al dat het niet meer zo lekker was en dat het leek alsof er minder koffie in de pads zat. We waren dus al aan het kijken naar zo'n apparaat dat zelf de bonen maalt etc. Tot de vernieuwden er kwamen en mijn man het weer lekker vond, echt een verbetering dus.
Wij drinken alleen nespresso. De cups zijn wel duur maar dan heb je wel echte kwaliteit koffie.. (Vinden wij dan! )
Ik drink zelf geen koffie maar mijn vriend wel en die heeft die van de Aldi, die vindt hij erg lekker en is gelukkig ook nog een goedkoop
Gebruik geen senseo meer. Na dat de zoveelste Senseo het had begeven. Drink nu weer gewoon koffie zet apparaat koffie. Heerlijk.
ik koop vaak van de lidl of senseo mocca maar dan alleen als die in de reclame is koop ook zo af en toe eens n ander smaakje voor de verandering
Ik zweer bij Nescafé Gold oploskoffie!!!!!! Heeeeeerlijk! Daar kun je me snachts wakker voor maken! We hebben ook senseo en daar vind ik de. Douwe Eegberts Dessert het lekkerste van!
de hema koffiepads vind ik lekker! en goedkoop ook nog Ik vond de senseo niet lekker, nu maar s een x de nieuwe proberen dan. hebben ook de dolce gusto, maar vind daar de gewone koffie niet lekker van. de andere smaken wel..heerlijk.
Die van de Aldi vind ik altijd al de lekkerste Blijkt ook dat ze bij die van de Aldi altijd genoeg koffie in de pads deden en andere merken waaronder Senseo minder dan de 7 gram die er op stond per pad. Maar goed koffie is het natuurlijk niet echt