M'n dochtertje is precies 6 maanden en ik ben weer zwanger! Ik heb (had) PCO en vorige keer duurde het een jaar en 1 ronde clomid voor ik zwanger was. In 1 jaar tijd 4 X ongesteld... We wisten al wel dat we een tweede wilden en daarom ben ik gewoon niet meer aan de pil gegaan na m'n bevalling om te zien wat m'n lichaam zou doen. Maar dit had ik niet verwacht... We zijn beiden verbaasd, maar ook heel blij
Gefeliciteerd!! Je PCOS hoeft niet per se weg te zijn hoor. Waarschijnlijk heel toevallig een perfecte timing geweest
Wat leuk, gefeliciteerd! Het kan wel dat je lichaam reset na zwangerschap, mijn moeder had vroeger helemaal geen cyclus wegens tekort aan vrouwelijk hormoon en nadat ze met clomid zwanger is geworden van mijn broertje en mij (tweeling) had ze ineens een normale cyclus! Bij mij is na stoppen met pil pcos geconstateerd en ik ben in 2 rondes Clomid zwanger geworden, hoop ook een beetje dat het na de zwangerschap weer goed zal zijn, dat was het bij mij vooor de pil ook. Het is zeker mogelijk volgens mijn gynaecoloog, dus misschien bij jou nu het geval! In elk geval ben je weer zwanger das het belangrijkste Geniet ervan!
Dank jullie wel!! Ben in augustus voor het eerst weer ongesteld geweest en daarna een cyclus van 31 en 37 dagen (al een hele verbetering na een gemiddelde 'cyclus' van 4 maanden voor m'n zwangerschap). Nu na 39 dagen nog niet ongesteld te zijn maar een test gewaagd Ben heel benieuwd hoe iedereen gaat reageren, merk dat ik het nu al heel moeilijk vind om m'n mond te houden hihi.
Gefeliciteerd, hier ook pcos. Eerste na mmm hormoonspuiten, 110 dagen na de bevalling weer een cyclus van tussen de 40&30 dagen. Nu spontaan zwanger van onze tweede
gefeliciteerd! hier ook pco maar Van mezelf totaal geen cyclus. Clomid werkte ook totaal niet. Ben erg benieuwd na m'n bevalling..
Hier ook Pcos (gehad)... Voor de eerste ook in de MMM met clomid. 5e ronde met clomid zwanger. En nu dit keer ook spontaan (en onverwachts) zwanger, zo bizar. Maar echt geweldig dat het zo kan gaan! Ken meer meiden met pcos die voor de eerste in de MMM zaten en met de 2e spontaan zwanger zijn geraakt. Gefeliciteerd!