Willen jullie een top 6 nummeren van onze meisjesnamen en jongensnamen. meisjesamen Sadee /Madee Chiarah (spreek je uit al Kie erah ) Minou of Nilou. Niah )Nia. Joelle . Jaylinn. Lorainne Jongensnamen : Brett (ley) Nino. Mylan . Jurendy . Kayten. Lukai. Miquel.
Ik ken Chiara (zonder h dus) alleen maar als Kie-ja-ra...vind die uitspraak wel leuk, Kie-erah niet. Heb hem in het lijstje gezet op basis van de uitspraak die jij aangeeft, anders zou hij hoger staan. 1. Niah/Nia (of Nyah) 2. Joëlle 3. Nilou/Minou (maar vind Milou véél leuker, die zou op een gedeelde eerste plaats staan) 4. Chiarah (Chiara zou op een gedeelde derde plaats hebben gestaan) Sadee /Madee, Jaylinn en Lorainne vind ik niet leuk. 1. Nino 2. Mylan (maar vind Milan véél leuker, die zou op een gedeelde eerste plaats staan) 3. Brett en Lukai (maar vind Lukas véél leuker, die zou op de eerste plaats staan) Brettley, Jurendy, Kayten en Miquel vind ik niet leuk.
1. Minou 2. Madee 3. Joelle (alleen als het op z'n Nederlands uitgesproken wordt!) 1. Brett 2. Nino 3. Mylan (liever Milan) Derest vind ik echt niet mooi, sorry.
Meisjes Sadee Nia Jaylinn Joelle (ligt een beetje aan de uitspraak. Op z'n Nederlands vind ik juist niet mooi) De rest vind ik niet leuk. Jongens Brett (ley) (Vind Bradley veel mooier dan Brettley) Mylan Miquel
Meisjesamen: 1. Nilou (Minou vind ik niet zo) - super!! Marlou ook, Minou niet zo. 2. Nia - wel leuk - Nia vind ik de mooiste spelling. 3. Joelle - redelijk 4. Madee (Sadee vind ik als CD klinken) - redelijk. 5. Jaylinn - niet zo, dan vind ik Linn / Lynn / Lynne mooier. 6. Lorainne - niet mooi.. 7. Chiarah - verschrikkelijk... Jongensnamen: 1. Nino - leuk! 2. Brett - Vind het niet zo'n mooie naam. Ik zou kiezen voor Brett of Bradley niet voor Brettley, vind ik niet mooi staan. Brad vind ik trouwens een mooiere spelling dan Brett. 3. Kayten - spreek je dit uit als keetun of als kaiten? Dat laatste vind ik heel raar, aangezien kiten ook een woord is (kitesurfen). En Keetun klinkt als keten. Kayden vind ik WEL heel leuk, dus eigenlijk staat die naam op deze plek. 4. Mylan - spreek je dit uit als Mailan of als mielan? Vind het een rare naam ivm AC Milan. Sowieso vind ik 'm te populair en niet mooi. In combinatie met Mailo al helemaal niet.. 5. Miquel - niet mooi, beetje ordi of zo. 6. Lukai - Helamaal niet mooi 7. Jurendy - Wattes? Vind dit helemaal niks.
1. Nia 2. de overige namen Jongensnamen : Ik vind er niet 1 mooier of minder mooi dan de ander (sorry, heb je natuurlijk niets aan )
Ik vind Kayden ook erg mooi .. Maar onze zoon heet van de 2 de naam Jayden . Vinden jullie dit dan kunnen . ? Mylan zou ik dan gewoon Mielan uitspreken , Manlief heeft vandaag al 2 meisjesnamen opnieuw afgespreept .. Lorainne & Chiarah . Weten jullie nog stoere jongensnamen .. Het liefst Kort & Krachtig .
meisjesamen Sadee /Madee 7 Chiarah (spreek je uit al Kie erah ) 6 Minou of Nilou. 4 Niah )Nia. 1 Joelle . 2 Jaylinn. 5 Lorainne 3 Jongensnamen : Brett (ley) 6 Nino. 1 Mylan . 2 Jurendy . 7 Kayten. 5 Lukai. 3 Miquel. 4
meisjesamen Sadee /Madee:Niet mooi Chiarah (spreek je uit al Kie erah ) Kan erdoor Minou of Nilou. Valt mee Niah )Nia. Redelijk Joelle . Redelijk Jaylinn. Lelijk Lorainne Lelijk(srry) Jongensnamen : Brett (ley) Nino. Mylan . Jurendy . Kayten. Lukai. Miquel. Srry geen enkele jongensnaam vind ik mooi,vind ze iets te geknutseld buiten MILAN(niet Mylan)
Oeh, best lastig. Het zijn niet mijn smaak namen... maar op volgorde mèt aanpassingen en reactie: meisjesamen Nia best apart maar toch ook weer heel gewoon. Leuk Madee ja ook aardig Kiara op deze manier gespeld, prima naam Nilou leuk, een beetje anders Loraine klassieke naam (vreemd in het rijtje) Joelle deze naam vind ik echt niet mooi.. Jaylinn en deze zelfst het minst Jongensnamen : Milan veel liever met een i Lukai aardige naam Nino clowns naam vind ik persoonlijk Miquel alleen als je Spaans bent Brett verre van min smaak en met ley vreselijk Jureny brrrr Kayten Kaden vind ik wel mooi.. dit vind ik niets
Sadee /Madee Madee vind ik op zich wel mooi. Chiarah (spreek je uit al Kie erah) Ik spreek deze naam uit als Kiara. Niet zo mooi Minou of Nilou. Leuk voor een klein meisje. Dan Nilou het leukste. Niah /Nia. Dit vind ik wel een leuke naam! Joelle . Leuk, niet mijn smaak, vind zelf Jaelle mooier. Jaylinn. Leuke naam Lorainne Dit vind ik ook een mooie naam, maar deze is al afgevallen lees ik. Brett (ley) Brett vind ik nog wel gaan, maar absoluut geen ley erachter! Nino. Geen leuke naam Mylan . hoor je veel te vaak Jurendy . Nee niet leuk Kayten. Dit vind ik wel een gave naam. Misschien is Kaylen nog een optie? Lukai. Op zich leuk, maar vind Luka of Mika/Mikai mooier Miquel. Ja op zich wel een leuke naam.
1. Lorainne (Enige mooie naam van het lijstje vind ik..) 2. Minou of Nilou. (Minou vind ik wel oke, maar vind het een kattennaam.. Nilou vind ik een beetje ver gezocht) 3. Chiarah (spreek je uit al Kie erah ) (Best een leuke naam, maar dan wel gewoon gespeld als Kiara) 4. Niah )Nia. (Ik zou er Mia van maken alhoewel ik dat ook niet geweldig vind) 5.Joelle . (Niet mooi, niet lelijk.. maar zeker geen potentiële naam voor aan aankomende dochter!) 6. Sadee /Madee (Totaal niet mooi) 7. Jaylinn. (Verschrikkelijk..) Jongensnamen : 1. Mylan . (Leuk!) 2. Nino. (Wederom eerder een naam voor een huisdier dan een kind) 3. Lukai. (Niet zo mooi..) 4. Miquel. (Niet mooi) 5. Kayten. (De naam zelf vind ik niks en te ver gezocht qua schrijfwijze) 6. Brett (ley) (Verschrikkelijk..) 7. Jurendy . (Nog verschrikkelijker )
Meningen verschillen . Bedankt allemaal . Vinden jullie Niah of Nia mooier want ik en mijn man vinden deze naam zo mooi . Jongensnaam komen we denk ik nog lang niet uit .
1. Jaylinn 2. Sadee / Madee 3. Joelle 4. Niah 5. Chiarah 6. Lorraine 7. Minou 1. Brett 2. Mylan 3. Lukai 4. Kayten 5. Jurendy 6. Nino 7. Miquel