Hoi hoi meiden, Mijn zoontje viert vandaag alweer zijn 3de verjaardag. Moets vanmorgen toch wel even een traantje weg pinken. Hij kwam uit bed en vertelde heel trots dat de slingers moesten worden opgehanden want hij gaf een feestje Wat gaat de tijd toch weer snel voor mij gevoel Nu ik zwanger ben van de 2de vind ik het allemaal nog sneller gaan. Volgens mijn vriend komt het ook allemaal door de hormonen wel makkelijk van hem om de hormonen weer de schuld tegeven Vinden jullie de tijd ook zo snel gaan als je naar je kind/kinderen kijkt? Ik ga de slingers ophangen en de taart ophalen. Alles is van Thomas de trein vandaag, want die vind hij echt geweldig Groetjesss Jetje
Gefeliciteerd! Het gaat heel erg snel, morgen vieren wij ook een 3de verjaardag. Maar dinsdag is ze pas echt jarig. Dochter is er ook al zo mee bezig. Maak er een leuke dag van, veel plezier!
Gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van. Hier is het over 3 weken prinsessenfeest! Ze is er nu al zo mee bezig, al wil ze 4 worden en niet 3
Gefeliciteerd! Heel herkenbaar hoor, hier over een paar weken een feestje . Juist nu Lisa er is vind ik het zo snel gaan en is het zo moeilijk te bedenken dat Eva een paar jaar terug net zo baby en klein was als Lisa!
Heel herkenbaar. Onze dochter wordt alweer 4 dinsdag. Gisteren en vandaag vieren we haar verjaardag. Gaat veel te snel allemaal...
Ja, heel herkenbaar. Mijn oudste dochter is in september 3 geworden en ik ben me er zo bewust van. Dat komt het nog één jaar duurt voordat ze naar school gaat. Dan is deze periode alweer voorbij. Rond de 2,5 was ze enorm aan het peuterpuberen. Nu heeft ze nog wel haar buien, maar is ze veel gezelliger om thuis te hebben. Ik ga er nog even van genieten .