Haha ja Of toen wij al jaren "aan het klussen " waren en het weer niet was gelukt. Ik intens verdrietig " het komt wanneer de tijd voor jou rijp is"
Dan had je het hoofd van mijn C moeten zien toen die persoon zat te raaskallen Echt, als ik aan dat gezicht van hem denk, zit ik weer te hikken van het lachen Hij spoelde het zelfs een paar keer terug omdat hij z’n ogen en oren niet kon geloven en bij de 3e keer zei hij: ‘zeg Ier? Was dit nou echt?’
Met stip op 1. Het woordje me ipv mijn. Ik moet soms heel veel moeite doen om dit niet te verbeteren bij diegene die "me" gebruiken. - verkleinwoordjes - buikbaby - klussen - Als er geen leestekens worden gebruikt in zinnen.
Oh ik zei altijd "schat, ik heb een ei gelegd. Kom je effe broeden?" Als ik een positieve ovulatietest had
O ja. Toen wij het 8 jaar lang gezellig maakten (wist niet dat gezelligheid zo lang kon duren tot er geen kipspiesje meer bij kon), zeiden ze tegen ons: ‘weet je wat je moet doen?’ En dan ook zo aansporend kijken hè alsof ze een lumineus plan hadden bedacht waarop zelfs Einstein geen antwoord had gehad. ‘Je moet eens lekker op vakantie gaan’ Wel ja! Want? Daar kun je baby’s kopen? Er zitten er 3 in een mandje en degene met de leukste kleur en lach mag je meenemen in een doos met een strikje erom?
Vreselijke uitspraak. Maar de kern, namelijk dat je meer ontspannen bent, helpt vaak wel. Even minder stress etc. Ik werd van O ook zwanger in mijn fuck it ronde. Dronk super veel wijn die ronde, at waar ik zin in had, nam geen vitamines en had ook nog eens veel te doen qua werk. Oftewel ik was er minder mee bezig wat denk ik toch fysieke stress verminderde? Bij mini O zelfde verhaal. Bij baby M ook een soort van, al was die überhaupt niet gepland en waren we dus niet bezig voor een baby. Maar ook weer in een 'slechte' maand (nl december).
Ja ik haatte het ook als men dat zei, maar het klopt wel. Alleen is dat niet makkelijk. Hoe kun je er minder mee bezig zijn als je het zo graag wil?!
Oh, best heel veel. Maar wat er zo nu in mij opkomt: - nomnomnom: echt, waar slaat dat op? - vriendinnetje of nog erger dinnetje gebruiken voor een volwassen vrouw: vriendinnetjes had ik op de basisschool, vanaf de middelbare school had ik vriendinnen. En dinnetje is gewoon geen Nederlands woord. - me i.p.v. mijn: ik houd gewoon van correct Nederlands gebruiken en ja, iedereen kan een tikfout maken, doe ik ook weleens natuurlijk. En nee, niet iedereen is even goed in Nederlandse spelling. Maar volgens mij is het toch vrij basis dat het mijn is en niet me. En een tikfout is het dan ook niet. - gewoon consequent in verkleinwoorden praten tegen kleine kinderen: ze zijn klein, dat staat niet gelijk aan dom en dit klinkt gewoon wel heel dom. Zeker als je verkleinwoorden gebruikt voor iets waarbij dat eigenlijk helemaal niet kan, zoals ‘vleesje’.
Ik haat het echt als ik een foto van m'n kind op FB oid zet (wat ik sowieso heel weinig doe), en dat een oma (mijn moeder dus haha) dan reageert en in haar reactie spreekt over 'mijn' vriendje / 'mijn' jongetje / 'mijn' trots. Ik trek dat heel slecht. Nee, míjn kind bedoel je. Ik vind dat heel claimerig over komen en het staat gewoon stom.
Of ook zo'n vreselijk stemmetje opzetten. Doe het heus ook wel tegen mn baby. Maar niet tegen mn kind van 4. Of 2.
Ik zou er vanuit gaan dat ook je leefstijl in die maanden ervoor meespeelt. En geloof dus niet zo in dat loslaten helpt. Het is eerder dat men na een bepaalde tijd eerder geneigd is wat meer los te laten en dat tegelijkertijd ook de kans dat het een keer lukt toeneemt. En dat valt dan samen.
Geen idee. Ik weet alleen dat het voor mij onmogelijk was. Bij de tweede werd ik in de Spannendste ronde ooit zwanger. We zouden die maand starten met IUI. Dus ik had echt zoiets van. Nu of nooit!
- (kleine) spruit - me-time - je bent meer dan alleen moeder - me, wilt etc. - mijn vriendje ( als volwassen vrouw ) - lekker genieten - geschreven tekst zonder interpunctie
Nee inderdaad want de neef van de buurvrouw heeft een dochter en haar beste vriendin (haalt even adem), had précíés hetzelfde en toen boekten ze een vakantie naar Thailand om alles even te vergeten en… BAM! zwanger dus hè
Ahhhh: ik praat ook nog weleens ‘baby’ tegen Luc en dan schatert hij om me en loopt rood aan van de gezelligheid. Laatst hoorde ik een klein stemmetje vanuit het hoekje van de bank komen: ‘mama, wil je ook weer eens zo tegen mij praten? Zo groot ben ik nou toch ook weer niet?’❤️❤️❤️