En dit herken ik dan weer! Daarnaast de topictitels 'heerst er...' wat maakt het uit of het heerst of niet. Als je de klachten hebt dan heb je het. Of veranderen je klachten of het medeleven in de wetenschap dat het heerst of niet.
Ik vind de uitdrukking ‘je krijgt wat je verdient’ echt heel naar. Verder ‘me ipv mijn’ en ‘der ipv haar’ en nog heel veel meer.
Hubbie manlief kids papadag en het woord oprecht. Hoe vaak zie ik dit voorbij komen? Ik ben oprecht verbaasd? Ik ben oprecht geschokt? Waarom altijd dat oprecht? Mijn puberdochter zegt het ook continue met haar vriendinnen. Hoe bedoel je een mode woord. Woorden als een bammetje eten, we gaan klussen als in we gaan seks hebben, wrm klussen? Ongi mijn NOD man man ik word echt te oud hiervoor
Dank je wel. En het is allemaal ook absoluut goed bedoeld (ga ik vanuit) maar het komt zo hard over en ik kan niets met al die meningen want het veranderd niets voor me.
Nou echt WTF met hoofdletters! Jeetje ook lekker lomp, en bedankt voor de ‘ ‘tip’ weet ik wat ik kan verwachten over een aantal weken/maanden.
hahaha ik weet dat ik het fout schrijf maar hij komt vaak zo als de 1e schrijfwijze op mijn boodschappen lijstje, staat gezelliger
Zo wie zo, sobisow, sowieso zoweso en zo kan ik nog wel even door gaan. Me ipv mijn, jou ipv jouw, die/deze ipv dat/dit (als in vandaag draag ik deze tasje) Verder is mijn grammatica om te janken dus val ik niet over d, dt's etc
die doe ik standaard fout denk ik! Kun je me uitleggen wanneer het irriteren en wanneer het ergeren is? dan hoop ik hierna die fout nooit meer te maken en anderen daarmee niet meer te irriteren (of ergeren?)
Menig management term (kan menig manager villen, even als context) Bij mij op de zaak gelukkig uit de praktijk/werkvloer afkomstig dus geen management "binnenkomers" maar wat ik bij mn man voorbij hoor komen...Alsjeblieft ga naar de hei terug en zoek een roedel hongerige wolven... people management zelfsturende teams bilaatje
Op Facebook heb ik een vriendin die de hele tijd zegt: me man, me kind en bv ik houw van jou. Echt serieus, ooit taal gehad??? En mijn man zegt vaak tegen de kinderen: eet je vleesje op. Echt zwaar irritant. Dochter begint nu met joh bro en gap en gappa. Wordt nog wat dus. Ook zwaar irritant als er aan het schoolplein ouders staan te communiceren in werktaal. Euhh, wij staan aan de poort, je kan gewoon praten.
Wanneer een volwassen vrouw spreekt over haar 'vriendje'. Zeg gewoon vriend, man of partner. Met stipt natuurlijk op 1: 'het onderkantje'. Nee nee nee nee. Zeg gewoon vagina, flamoes.. van mijn part snavel of gewoon kut - excuse my french. Maar letterlijk ALLES beter dan onderkantje.