Wat een vervelende mensen zijn er toch..

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hoi vrijdagmiddagborrel-aapjes,

Vandaag overkwam ons toch wat. Liepen we in de Hema, samen met Luc. Dus Luc loopt te kijken naar kerstspulletjes en draait zich om en loopt verder door het gangpad. Er komt een mevrouw tegemoet en Luc en die mevrouw stoten tegen elkaar aan, niet vol, maar Luc kon niet aan de kant omdat hij anders met zijn hoofd tussen de kerstbalhaakjes, slingers en plastic kerstversiering zou vallen.

Zegt die vrouw: ROTJONG

Ik hoorde het niet maar vriend wel. Dus die draait zich om en zegt: "Sorry?? Rotjong?"

Dus ik denk huh? Heeft ze het nou tegen vriend of? Dus ik keek naar Luc, stond ie daar met een trillend lipje:(

Zegt de vrouw: "Ja, rotjong ja"
    Dus vriend zegt: "Doe even normaal zeg, waarom zeg je rotjong tegen hem?!"

Zij: "Hij liep me helemaal van het gangpad af"
    Vriend: "Doe niet zo belachelijk, jullie liepen tegen elkaar aan, het is een jongetje van 7, doe niet zo opgefokt zeg"

Waarop mevrouw haar omdraaide en wegliep. Was een vrouw van een jaar of 45-50 jaar.

Slaat echt helemaal nergens op. Luc zijn elleboog kwam tegen haar heup aan omdat ze tegelijk het gangpad passeerden. En dan zo'n opmerking maken tegen een kind van 7, echt schandalig zeg.

Wat is het achterlijkste kwa opmerking dat jullie ooit hebben gehoord? Om ook zoiets kansloos?

2. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Wat een raar mens!

3. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Arresteer ze:p:p:p

Inderdaad een dom mens zeg.

Ik werd op m'n werk (ziekenhuis) een keer gebeld en die man vroeg waarom ik hem had gebeld, dus ik zei dat ik hem nooit had gebeld, werd ik helemaal uitgescholden.

4. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Oh wat een stom mens zeg! Wat een chaggo!

Sommige mensen zou je toch een rol behang geven met de mededeling dat ze zichzelf erachter kunnen plakken

5. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Wat een chagrijnigzeikwijf zeg!
    Gelukkig heb ik zoiets nog niet meegemaakt.
    Ik had haar er ook even op aangesproken als ze zoiets belachelijks over mijn kinderen had gezegd, of trouwens nee, ik denk dat ik waarschijnlijk was omgekeerd en haar "per ongeluk" die kerstslingers in had geduwd.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Pffff, jeetje mina zeg. Wat achterlijk.
    Nog nooit zoiets meegemaakt eigenlijk.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tegen mijn dochter dat ze moest oprotten omdat ze 1 meter op iemands oprit stond.

Heb maar heel hard tegen mijn dochter gezegd dat sommige mensen nou eenmaal erg ongelukkig en chagrijnig zijn.

8. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik heb zelf een keer een opmerking gemaakt. Ik stond in de rij bij de hema. ik was als 2e aan de beurt en achter mij stond een vrouw.
    Er was 1 kassa open.

Roept die vrouw ineens overdreven hard; hoeveel mensen moeten er in de rij staan om nog een kassa open te laten gaan?

Ik zei toen op dezelfde harde toon; van wachten ga je niet dood hoor.

Ze wist niet waar ze moest kijken :D

9. wachtend

wachtend Niet meer actief

Heb het hier weleens verteld geloof ik mijn man en ik waren met mijn oudste in de AH en zoon had al een paar dagen oorontsteking en was gewoon niet lekker en zat heel erg te gillen en te huilen. (Heel vervelend gehoor snap ik!)

Ik sta bij de toetjes en staan 2 meiden (lees: typische jonge meiden met een behoorlijke arrogantie) "nou als dat mijn kind zou zijn zou ik hem klappen!" dus ik hoor dat en zeg "goh zou je dat echt doen?" "ja echt hoor dat achterlijke gekrijs" dus ik kijk haar aan en zeg " je hebt het nu wel over MIJN zoon!!" je zag haar zichtbaar schrikken maar daarna er meteen achteraan "en toch zou ik hem klappen" (geloof mij devil je had mij bijna mogen arresteren toen want ik was in staat haar te klappen!!! :D

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat een nare opmerking van die vrouw idd. Ik ben type keanau als ze zo iets tegen mijn kind roepen.

Maar vanmorgen was ik mij rot geschrokken. Maar ben niet uit gevallen tegen het kindje wilde wel tegen de vader uit vallen.

Ik rij de weg in naar school met dochter achter op rijd er een kindje voor mij met vader vader voor op kindje fietste daar achter vader keek niet naar achter kindje jaar of 6/7 slingerde heel erg naar links te gelijk kwam er een auto aan tegen tegenoverstelde richting ik van kindje ga OP ZIJ NU. Die vader draait zich om krijgt dat kind een preek. Nee vader had een preek moeten krijgen en mijn hart zat in mijn strot.

Als je met kind fiets of naast je of voor je niet achter je.!!

11. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Vorige week. Zoontje (3 jaar) wilde graag de winkelkar terugzetten daar kan hij natuurlijk niet goed bij, dus ik stond er naast. Komt er zo'n man die ook zijn kar terug wil zetten, loopt zo achter zoontje aan, toen kwam hij erachter dat zoontje dan niet meer terug kon, dus met veel gezucht en gesteun in zijn achteruit. Zoontje liep nog wat te kijken.. En liep niet meteen terug. Nou daar kwam het commentaar.. Dat t lang duurde, dat ie niet de hele dag had (was maarliefst een vertraging van 30 sec). Kom op jongens hij is 3..

12. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Ik liep met onze hond en Norah in de kinderwagen op de stoep. Hond is een Duitse herder van 50 kg, echt een joekel. Hij loopt altijd netjes aangelijnd naast me. Gaat er een deur open waar ik net langs loop, komen er twee mensen uit met een stuk of 4 grote blaffende trekkende honden diehelemaal uit hun dak gaan. Mijn hond gaat ook blaffen natuurlijk want hij schrok zich een ongeluk, maar deed niks, we liepen gewoon verder. Maar die vrouw hield haar honden bijna niet, begint ze tegen mij te schreeuwen. Rot op met je k*t hond! Normaal ben ik heel verlegen, maar nu zei ik toch; moet ik dan midden op straat gaan lopen ofzo? (Is een drukke weg, veel auto's)
    Begint ze verder te schelden op me, (zal t hier niet herhalen...) ben toen maar doorgelopen.
    Ik kan er toch niks aan doen dat ze haar honden niet kan houden!

13. Koon

Koon Niet meer actief

Gister in de jumbo bij de kassa. Niet tegen mijn zoon, maar over mij.
    Ik sta achter de kar een beetje uit te puffen van het rondje door de winkel waggelen.
    Mijn vriend laadt de boodschappen in een tas.
    Zegt een man bij de kassa naast ons tegen zijn zoon (+/- 16 jr) "zie je, het is ook overal hetzelfde. De man moet al het werk doen"

Werkelijk, WAAR BEMOEI JE JE MEE!
    Daarna kregen ze hun bier niet mee omdat zoon geen ID bij zich had/geen 18 was. Gnagna!

14. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Vanmorgen nog. Ik rij op mijn scooter (snording) op t fietspad. Bij een kruising komt een mevrouw op de fiets mij tegemoet. Ze reed tegen het verkeer in en wilde afslaan. Ik liet haar voorgaand ondanks dat ze tegen het verkeer in reed. Zegt ze tegen me: rot toch op met je stink scooter! Ik heb haar maar een goedemorgen gewenst. Was een vrouw van een jaar of 60.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Wij hadden het pas ook in de winkel.

KNETTER druk, gaat er een kassa naast ons open en de kassamevrouw zegt: Eerstvolgende mag bij mij komen.

Gaan de mensen achter ons daarheen. Dus mijn vriend loopt er ook heen.

Zegt die man: O ga je voordringen vriend?
    Dus mijn vriend: Ja, ze zegt toch de eerstvolgende?
    hij: Ja dus je gaat voordringen?
    Vriend: Jij staat toch achter mij in de rij, dan ben je toch niet de eerstvolgende of wel?
    Hij: Dus je gaat voordringen?
    Vriend: Ik dring niet voor, eerstvolgende is eerstvolgende, en jullie stonden achter mij in de rij.
    Hij en zij: sjonge jonge jonge, asociaal zeg.

Echt joh .:D

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Devilschase, zulke mensen negeer ik dan. Dan vreten ze zich helemaal op :D

17. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Toen mijn oudste net 2 was, was ik met hem en zijn nichtje van 1 jaar ouder in de stad ergens een ijsje eten. Toen wij wilden gaan nam nichtje mijn zoontje aan de hand mee (enthousiast) naar buiten maar er was een heel laag afstapje. Zoon struikelde daarover meer niet. Zaten op dat moment 2 oude vrouwen ernaast. Zegt 1 doodleuk: Kijk daar heb je weer zo'n tienermoeder die haar kind niet kan opvoeden! Serieus kan veel hebben maar echt die opmerking toen deed zo'n pijn terwijl ik en uberhaupt niet eens een tienermoeder ben geweest en al helemaal die vooroordeel! Ik had toen echt de tranen in mijn ogen staan :(

18. Tweedeopkomst

Tweedeopkomst Niet meer actief

Geen opmerking ofzo, maar een daad. toen ik een jaar of 15 was en ik fietste naar huis van school en ik fiets langs een man die over een weg liep (waar vaak ook gewandeld wordt, maar het is een weg voor fietsen en ook een enkele keer rijd daar een auto)
    Word ik door die man vol ik mijn gezicht gespuugd(kwat)!!! 😱
    Wat was ik kwaad!!(had al de pest erin, had op school net een pta gehad) toen m'n broer me zo kwaad zag thuiskomen zijn we natuurlijk nog wel even terug gegaan om hem op dezelfde manier te begroeten al hij bij mij had gedaan!

19. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

#19 Tulp21, 11 dec 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2015
    Oh ja haha normaal zeg ik niet snel iets maar vorig jaar keer gehad, ik ging naar de hema pinnen en sta netjes in de rij te wachtten. Achter mij komt nog een vrouw aan. Vrouw voor mij is klaar en gaat weg. Komt er ineens uit het niets een oude man aan vanuit de winkel en zei dat hij aan de beurt was. Dus ik gezegd dat hij maar achteraan moest sluiten en ik nu aan de beurt ben. Werd hij kwaad en begon erover te zeuren hoe associaal dit was. Heb hem toen echt duidelijk gemaakt dat als hij wilt pinnen dat hij dan maar in de rij moet staan en niet gaan rondlopen in de winkel! Nou daar was hij het niet mee eens hij vond dat hij al die tijd er al was en dus voorrang had ;)

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    De hema heeft een slechte invloed op mensen :D

Deel Deze Pagina