lieve dames, mijn zoontje heeft sinds 2 weken elke dag verhoging en lichte koorts. eerst dacht ik aan een tandje, maar ik voel nog geen nieuw puntje. sinds vanmorgen heeft hij over zijn buik, nek en schedeltje allemaal rode stipjes. heeft iemand enig idee wat het kan zijn? bij 5e ziekte schijnt dat de wangetjes ook aangedaan zijn, maar dat is niet het geval. alvast bedankt
nu zit zijn hele rug ook onder de pukkeltjes. gisteren had hij zo´n natbezweet hoofdje dat we hem hebben moeten koelen met een nat washandje. vandaag om 15.00 een afspraak bij de ha
Klinkt als de 6de ziekte... Mijn dochter zat ook onder de kleine rode stipjes en daarvoor had ze ook af en aan koorts. Maar toen de stipjes er eenmaal waren was het over.
hier is net de 6e ziekte geweest maar ze had daarvoor een dag of 4 echt hoge koorts dus niet zoals bij jouw kleine 2 weken lang lichte verhoging
thanx voor de reacties. ik ben net met hem bij de ha geweest. het is de 6e ziekte. hij heeft vandaag voor het eerst weer een normale temperatuur, dus gaat de goede kant uit