Volgens mij is de laatste recordpoging mislukt, maar misschien tijd voor een nieuwe poging? Het record staat op 3.428, dat was op 7 oktober 2010 Kunnen we daar overheen? Laten we zeggen, woensdag 13 februari om 20.30? Na Goede Tijden en als de kindjes op bed liggen
Poeh...ik denk dat het moeilijk wordt. Ik heb het idee dat ZP minder populair is dan in 2010 ( jammer eigenlijk) Dus zoveel in 1 keer...maar goed, je kunt het altijd proberen.
Zal ook een moeilijke datum zijn met de carnaval voor veel mensen ... Er zullen er een aantal ladderzat in de kroeg hangen .
met de laatste poging was het ook zomer volgens mij, dus toen zaten er velen buiten op terrasje ipv op zp dus we kunnen proberen? ik doe mee
Alleen: woe is haringen happen van carnaval en mensen die echt veel van carnaval houden zullen dan denk ik dus ook nog niet thuis zijn..
Nou, gezien het aantal reacties op dit topic wordt het helemaal niets, haha! Vorige keer waren er héél veel pagina's toch? En zelfs toen hebben we het niet gered..