Overgeven door hoesten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marlena, 13 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlena

Marlena Fanatiek lid

27 mrt 2015
    1.677
    1.789
    113
    Mijn baby van 7 maanden heeft al sinds hij naar de opvang gaat (leeftijd 3 maanden) bijna chronisch een hoest. Soms erger dan anders, maar bij elke verkoudheid komt die hoest weer terug en als ik denk dat het eindelijk over is, komt de nieuwe verkoudheid om de hoek kijken. Het hoesten is nog tot daar aan toe, maar het vervelende is vooral dat de helft van de tijd zijn hele maaginhoud mee komt. We proberen hem gedurende de dag de hele tijd kleine flesjes en kleine hoeveelheden voeding te geven en hem daarna een halfuur rechtop te houden. Toch gebeurt het zeker wel 2x per dag dat alsnog zijn hele fles/maaltijd eruit komt. Ook snachts in zijn bedje heeft hij veel hoestaanvallen en regelmatig een compleet ondergekotst bedje. Herkennen mensen dit? Wat te doen tegen het hoesten en het overgeven? Iemand toevallig tips? En is dit normaal/hoort dit erbij?
    Bedje omhoog bij hoofdeind doen we trouwens al. Ook neusspray en we hebben een soort inhalator van de huisarts gekregen. Helpt alleen allemaal niet...

2. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.186
    1.986
    113
    Wat sneu. Het klinkt wel erg hevig. Ik zou het toch nogmaals bespreken met de huisarts. Ik bekijken wanneer je die puffer mag geven. Eventueel eens bespreken met een kinderarts.

Deel Deze Pagina