haha grappig, ook ik heb het. alleen vergeet ik soms zelfs wat woorden nu echt betekenen. ik werk in een supermarkt op de groenten en fruit afdeling. toen iemand mij een x vroeg waar liggen de tomaten moest ik toch echt wel ff denken, tomaten... wat was dat ook alweer :s heel erg vreemd!
ooooh lig helemaal dubbel achter de laptop hier hahahahaha maar moet toegeven dat ik het zelf ook heb Laatst reed ik in mijn auto en belde me man om te vragen of hij me wilde helpen met de auto leeg halen hij nam op en ik zeg tegen hem : hoi met mij ik rij nu hier kan jij zo even komen helpen ? zegt ie ja is goed maar waar rij je dan ? ik zeg bij de stoplichten ( hebben we hier in arnhem maar 1 paar van hihihi) oh zegt ie dan is het goed kom ik er zo aan ............. later zei die ik dacht laat ik maar naar beneden gaan ze zal zo wel komen ?hahahahaha of op me werk achter de kassa hoi en goedemiddag tegelijk zeggen geeft ook leuke versprekingen en dan ook nog 3x proberen het goed te doen maar te vergeefs meestal zeg ik dan u weet wel wat ik bedoel .
Hahahah dames ik lig helemaal dubbel van het lachen hier! Ik zie nu pas herkenning! Ik dacht ik dat ik gek was geworden toen ik zwanger van Giovanna was! Maar nu af en toe nog want het is bij mij nooit helemaal weg gegaan!
Hier ook één! Soms dan begin ik met een zin en dan maak ik die niet af zodat mn man in een lachstuip ligt 8) Vooral ' s avonds heb ik er last van
Haha we lachen er nog steeds om Zo lag ik een keer in het ziekenhuis en mocht niks drinken omdat ze allerlei onderzoeken aan het doen waren. Maar ik had zoooo'n dorst dus ik zei: mag ik please iets drinken, pleaaase? En toen zeiden ze: nee, nog even wachten. Dus zei ik: hmpf nou, dan spuug ik mijn slik wel door... Je had die koppen moeten zien en we konden zo snel niet zeggen wat er nu fout zat, maar lagen wel echt in een deuk. Smerig trouwens, je slik doorspigen... Soms vergeet ik ook halverwege de zin wat ik wou uhuhuh huh?
stotteren niet, maar ik kon op sommige woorden gewoon niet komen. Bv. bedoelde ik gootsteen, maar kon er niet opkomen, dan zei ik: waar het water uit de kraan inloopt. Echt stom hoor. En nog meer rare dingen: bedoelde ik ziekenhuis, dan zei ik vliegtuig, en bedoelde ik schildpad dan zei ik paddestoel! Heel irritant maar we hebben er ook wel om gelachen zeg. 't Is overigens vanzelf overgegaan.
Haha. Als jij hier nou gewoon elke dag zo een zin plaats dan kom ik de komende vier weken wel met een glimlach door
Oh leedvermaak... Weet je waar ik verschrikkelijk om heb moeten lachen? Het was zo'n lijstje van spreekwoorden die mensen wel eens verkeerd zouden kunnen zeggen. Die hadden wij op de wc liggen of all places en dan lag ik helemaal in een deuk om 'iemand doodmaken met een blije mus' of 'dat is er met de paplepel ingeslagen' ' Hij kreeg een staande ovulatie' hahahaaa. Zie hier de link: http://www.lachmee.nl/Teksten/antilliaa ... praken.htm Nu kom jij die 4 weken gierend van het lachen door
Het kost een placenta, maar dan heb je ook iets, Ik zie de lul al hangen, Ze heeft een postanale depressie. whahaahahah Wat een uitspraken, hoeven wij ons ook niet meer zo druk te maken om wat we zeggen
Ik heb ook rare versprekingen! Ik maak zelfs eigen woorden! Laatst zei ik tegen een collega: is PIES! Ipv is goed! beetje jammer....
LOL! ! Die lijst zal mn moeder ook prachtig vinden. Mijn vader heeft altijd van die dingen...dan heb je ineens dat 10 vogels in je hand beter zijn als 1 in de lucht enzo... Of hij begint aan n gezegde en plakt er halverwege de 2e helft van n andere aan. " Je brengt mij helemaal van mijn abrikoos."
Maar wat ik echt niet door heb (en mijn vriend steeds gigantisch om moet lachen) is dat ik tegen mensen begin te praten en dan gewoon ineens midden in het verhaal stop en met iets anders bezig ga. Ik sta er helemaal niet bij stil, maar het gebeurt best vaak haha. Oja en ik zei laatst: Nou ik zal hem wel even een riem onder zn hart steken..
Vriendlief en ik lagen gisteravond in bed en ik wil hem iets vragen, maar halverwege de zin val ik stil en kijk hem schaapachtig aan en vraag hem: uhh wat zei ik ook alweer? Hij kon er niet eens om lachen, hij keek me echt aan alsof ik een woudaap was. Zo voelde ik me ook wel... Zegt ie: Sjeeesus, hoe kan je nou niet meer weten wat je nog geen seconde gelegen gezegd hebt? Maar hij was zo van z'n abrikoos, dat hij het zelf ook niet meer wist muawhaha. Maar nu heb ik het dus nog niet gevraagd en het was wel belangrijk geloof ik...
Haha ja daar kan ik ook wat van! Was gister in het ziekenhuis met mijn moeder en om lang verhaal kort te maken, werd niet lekker daar, overgeven enzo en werd in rolstoel gezet, schaamde me dood : Thuis gelijk even mijn vriend bellen om verhaal te doen, dus wat zeg ik: Ja ik was in het ziekenhuis en toen...... uhmmmmmmmmm wat wou ik ook alweer vertellen... uhmmm sorry ben vergeten weer blackout hahaha na 10 min wist ik het eindelijk weer hahaha!
Mja dat ken ik ja...moet iets belangrijks vragen...wachten tot hij binnen komt of klaar is met iets...vraag ik het...maar na 3 woorden weet ik niet meer wat t nou ook weer was....wel dat t ERG belangrijk was dat ik t NU weet VOOR hij naar zn werk gaat...maja....wat was t nou? Kijkt hij me af en toe ook aan van...mja... "dan zal t wel niet belangrijk geweest zijn" En dat was t dus wel! Verdorie! en dat is dan ook t enige wat ik er nog van weet dan Ben de laatste tijd ook zo besluiteloos. Dan vraagt n kind mam mag ik dit of dat...En ik zou dus bij de beste wil van de wereld niet weten of dat mag... Soms bij de stomste dingen dus. En dan kijken die me weer aan van...mam...je was al niet bijzonder snugger maar nu....
Ja hahaha als iemand iets zegt dan snap ik het soms ook niet en dan staar ik 'm aan van uhmmm nog een keer hoor, want ik snap het ff niet hahaha. Oh ik weet het weer, wat ik wou vragen haha. Of hij morgenavond met de kat naar de dierenarts wil. Hij krijgt z'n jaarlijkse cocktail ingespoten en ik ga van m'n stokkie als ik dat zie. Vooral omdat de kat van lief knuffeltje in de anti-christ verandert bij het zien van naalden hahaha. Jullie hebben niks aan deze info hoor, maar voor het geval ik het weer vergeet dan verwijs ik vriendlief naar dit topic...
Ik kom ook echt niet meer bij van het lachen. de tranen rollen over m'n wangen. Het ergste is, dat ik dit mijn hele leven al heb, en nu tijdens m'n zwangerschap extra erg. Als klein kind draaide ik al woorden om zoals m'n jug reukt en m'n jeus neukt. En hoe vaak ik wel niet doei en daag door mekaar gehusseld heb! Tijdens m'n menstruatie was het ook altijd erger. Dan ging ik er ook van stotteren, omdat ik hoorde wat ik zelf zei en dan zo m'n best ging doen om er iets normaals van te maken. Nu heb ik tijdens m'n zwangerschap idd vaak niet eens door dat ik iets vaags zeg. En die spreek woorden hahaha...ook zo herkenbaar