woordenversprekingen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Iggylover, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    ik had het gisteren heel erg, ik kon gewoon een half uur lang niet praten, ik stond gewoon te janken op straat omdat er niet uit kwam wat ik bedoelde (jezus dat gejank ook steeds).
    het was niet eens nederlands meer, alsof ik zelf een compleet nieuwe taal had verzonnen.

vriendlief maakte het niet heel veel beter:

als je niet kan praten kan je beter je mond dicht houden, want dit is echt irritant.
    en bedankt..

2. Chida

Chida Actief lid

13 nov 2007
    443
    0
    0
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    :) dies grappig :D

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    heb ik ook! zei vandaag op mn werk: de lasagnette moet een half uur in de auto..

bedoelde natuurlijk oven..

4. MissOngeduld

4 jul 2008
    16
    0
    0
    Ik zeg steeds koelkast als ik de badkamer bedoel? Mn zusje keek me echt heel vreemd aan toen ik zei dat we de koelkast opgeknapt hadden......

Mijn man vindt het fantastisch. Hij zei vandaag nog tegen me dat ik voorheen zo serieus was en dat ie t zo leuk vindt dat ik nu steeds, onbedoeld, zo grappig uit de hoek kom :(

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik herken het ook! ik werk in de kinderopvang en als ik peuters iets uit wil leggen wat ze moeten doen, kunnen ze er soms geen touw aan vast knopen....en mijn collega's zitten dan te kijken van...ehhh....

Ik kan ook heel vaak niet op woorden komen dus dan zeg ik die dinges waar je sap in doet...hahaha

Deel Deze Pagina