Hoi meiden, mijn vriend en ik hebben gister een woordenwisseling gehad en mijn emo's kwamen er ff flink uit.. huilen schreeuwen haha.. herkende mezelf ffies niet hoor:-D Maarr.. ik ging gister hyperen.. dat heb ik vaker als ik ga huilen en t zit me echt hoog.. en dan kom ik er bijna niet meer uit en krijg ik bijna geen zuurstof meer.. afijn, alles is natuurlijk weer goed maarrr. nu kreeg ik gister hoofdpijn(waarsch van hyperen) maar ook heb ik wat meer last van buikpijntjes.. gister was mijn buik al opgeblazen. kan de baby ertegen of...? ik ben een beetje onzker nu nml. WIe helpt mij uit de onzekerheid Liefs
Je bent niet de enige die wel eens ruzie heeft met haar partner En voor zover ik weet overleven al deze baby's het Dus nee het kan geen kwaad. Probeer even rustig aan te doen vandaag zodat de buikpijn weer wegtrekt. Goed luisteren naar je lichaam en dan zullen de pijntjes waarschijnlijk snel weer verdwijnen.
Zeker even rustig aan doen inderdaad. Heb ook wel in de stress gezeten tijdens mijn zwangerschap en ik heb toch een pracht van een meid op de wereld gezet . Maar als je de buikpijn blijft voelen zou ik toch wel de VK of Gyn bellen.
ruzie met partner heb ik nooit.. bij ons is het oorlog!! nee grapje maar inderdaad iedereen heeft wel eens wat.. En die buikpijn.. ja dat ken ik ook wel.. ik denk dat het van het inspannen komt van het moment en daarna doet het pijn.. maar gaat inderdaad ook meestal wel over.. Maar als je pijn blijft houden inderdaad even naar de dokter gaan.. succes veel liefs, xx
Ook ik was na een flinke bijna hysterische uitbarsting (hormonen bah!) best ongerust...het was ook niet de eerste maar heb er tot nu toe zo'n 3 gehad maar gelukkig!!Maar uiteindelijk zagen we bij de 20 weken echo een gezonde jongen hoor! Kindje kan wel ergens tegen maar beter voor jezelf en voor het kindje om zoveel mogelijk te relaxen en niet teveel op te winden. Onvermijdelijk soms maar probeer op alle vlakken rustig aan te doen...Ontspan ff op bed en de pijn gaat meestal wel over...Anders ja, vk bellen! Maar ik denk dat het de spanning is geweest.