terug gave koophuis en rekening nr

Discussie in 'De lounge' gestart door Rostie, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Wij kregen de teruggaaf van ons huis op een rekening nummer van een bank welke is overgenomen door de rabobank.
    Tot afgelopen maand hadden wij nog overstap service en alles is over gegaan behalve die van de terugave van ons huis.

Nu gaat het via de belasting alleen ik kan nergens vinden waar ik dan een rekening nr moet doorgeven, ik heb bij mij een tijd terug al een rekening nummer doorgegeven voor alle toeslagen op mijn naam (doen ze nu automatisch dan op 1 reknr.
    en nu vandaag die van mijn man ook door gegeven.

Dus aan de ene kan hoop ik dat het is opgelost maar onder toeslagen valt het eigenlijk niet omdat het hypotheek rente teruggaaf is.

Iemand die er meer van weet en of ik het alsnog apart moet doorgeven?

2. mizz

mizz Actief lid

15 nov 2012
    342
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat moet je apart doorgeven volgens mij. Hier ook misgegaan. Afgelopen jaar voor het eerst voorlopige teruggave gehad, ivm kopen van ons huis in 2013. Toeslagen altijd al gehad op mijn rekeningnummer en terugbetalen vd belasting in juni altijd op onze gezamenlijke rekening. Ik ging er dus vanuit dat er rekeningnummers genoeg bekend waren, maar heb het alsnog door moeten geven. Ik zou even bellen met ze om te vragen hoe je het door kan geven. Ik kreeg een formulier thuis gestuurd..

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Bij mij hebben ze gisteren gewoon telefonisch een rekeningnummer aangenomen voor de teruggave.

4. Lyt

Lyt Actief lid

21 dec 2009
    296
    0
    0

Deel Deze Pagina