Dag dames Mijn zoontje is bijna uit maat 3 van new baby gegroeit, dus nu moet ik over op: simply dry, baby dry of active fit. Maar wat is het verschil en welke zijn het beste qua prijs/kwaliteit verhouding?
Ik heb baby dry nu ik heb de andere 2 ook geprobeerd (zaten in luiertaarten) maar m'n dochter kan er niet tegen (simply dry) en active fit is duurder (minder luiers per pak) en werken volgens mij net zo goed als baby dry. Simply dry voelen een beetje als kruitvat luiers, niks mis mee maar de billen van m'n dochter vinden ze niet fijn.
Hier fan van baby dry! Toen ze zo klein was en vooral na de nacht een enorme plasluier had vond ik active fit ook heel goed. Die absorbeerde nog net iets beter voor mijn gevoel. Maar die zijn duurder dan de baby dry, terwijl die ook prima is.
Heb ze allemaal geprobeerd, koop nu zelf altijd de baby dry Simply dry is ook wel goed, maar wat stugger naar mn idee. De active fit vond ik weinig meerwaarde hebben.... of toch wel, de prijs
Hier ook baby dry. Simply dry is de budget variant, vind ik ook iets minder van kwaliteit. Active fit is met name duurder is mijn ervaring. Schijnt beter te blijven aansluiten bij beweeglijke kindjes, merk daarin echter geen verschil.
Gebruik hier ook de babydry, kan ie zo een nachtje mee door.. De activefit 1x gebruikt, maar naar verhouding duurder, en mijn kleine is nog niet echt extreem actief..
baby dry is officieel een nacht luier. en active fit een speel luier en simply dry een budget van pampers zeg maar... ik heb zelf altijd baby dry gebruikt omdat die het meeste opneemt en het fijnste is. maar vaak ook kruidvat! (nu 1+1 gratis in de aanbieding)
Oke dat wordt dan baby-dry . @nicole, ik had het gezien die aanbieding, maar omdat hij goed tegen pampers kan durf ik geen ander merk te nemen. Ik ben bang dat hij ercdan niet tegen kan en uitslag van krijgt.
Ik gebruik babydry voor de nacht super fijne nachtluier. Voor overdag opzich ook goed maar ik vind m voor overdag te dik zeg maar. Voor overdag gebruik ik active fit, super, super fijne luier. Dus nacht baby dry Overdag active fit
Hier de active fit! De babydry lijkt wat kleiner, sluit iets strakker. En aangezien wij een hyperactief, beweeglijk meisje hebben, is hier de active fit veel prettiger. Maar ik zou zeggen: koop van alledrie een (kleine) verpakking en probeer uit wat voor jullie kindje het beste werkt. Het zijn alledrie goede luiers...
Baby dry pampers zijn erg fijn. Met de active fit hebben we geen ervaring en de simply dry vind ik erg slecht hij lekte vaak door en vooral in de nacht.
Bij onze oudste hebben wij zowat alles gebruikt (die bleek allergisch voor wegwerpjes, rond maat 3 ontdekt) en lekte eigenlijk niets; bij de jongste lekken alle budgetluiers die ik nog overhad van de oudste. Nu in maatje 3 heb ik de baby dry gekocht gisteren en qua lekken ben ik er tevreden over. Ook onze jongste kan niet goed tegen wegwerpjes dus overdag gebruik ik katoen, dan is het 's nachts nog te doen (katoen absorbeert minder, kan hij max. 1u per luier mee doen).
Zou ook voor babydry gaan, active fit ging die van ons dwars door heen (vooral 's nachts). Momenteel hebben we een pak van de Jumbo, die gaan ook goed.