ik mis mijn kleine schatje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miss hart, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn zoontje is op genomen in het zieken huis
    hij had hele hoogekoorts ik dacht dat is niet goed ik de dokterspost gebeld wij daar heen hij zag er niet ziek uit maar tog maar naar de kinder arts
    naar veel onder zoeken moest hij blijfen heeft een vieris ik schok best wel ik
    we misen hem zo erg hij moet 10 dagen blijven het is zo stil in huis en nu ben ik zelf ok nog eens ziek bha wat een rot week

sory maar moest het ff kwijt

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Dat is inderdaad met recht een Rotweek! Veel sterkte meid! Het komt vast goed!

3. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

veel sterkte!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dat jullie maar snel weer beter mogen zijn. Idd wat n rotweek voor je!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou hopelijk komt hij er weer snel bovenop! Bah wat een rotweek idd! Kan me het gemis best voorstellen, moet er ook niet aan denken! 10 dagen zijn echt lang! Sterkte ermee!

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

jtje meis, wat zul je geschrokken zijn. en je kleintje is nog zo jong. mag je wel zo vaak als je wilt naar hem toe? of moet je je strikt aan de bezoekuren houden?

Toen Dano 3 weken was, was hij heel geel toen zeiden ze ook we gaan zijn billirubine testen en als het te hoog zou zijn moest hij blijven.... mijn adem stokte toen ze dat zeiden. de waarde was wel hoog maar niet extreem dus hij mocht weer mee.

7. we mogen zo veel heel als we willen 24 uur per dag maar op deze afdeling kun je niet blijven slaapen in een bed. donderdag nacht lag hij eerst op een andere afdeling daar kon het wel ik was geblefen laat hem niet aleen voor de eerste keer het is toen heel slecht gegaan en moest hij naar een afdeling waar ze hem de heletijd in de gaten houden

8. Female

Female Niet meer actief

Oh wat lastig en erg voor je.
    Veel sterkte en hopelijk gaat alles snel weer goed en zijn de dagen vlug om...!

9. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    O ja dat is echt vreselijk he als je ze daar achter moet laten. Ik moest Sam met 9 dagen achterlaten. O wat heb ik gejankt. Natuulijk ook nog vol van de hormonen.
    Heel veel sterkte.

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    heel veel sterkte

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat naar zeg. Maar ik neem aan dat jullie toch aan Rooming-inn doen. Dus ouders mogen dag en nacht erbij blijven. (snachts één ouder)

Kwebbel

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sterkte daar is hij in goeie handen!

13. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je hem mist, veel sterkte en natuurlijk beterschap voor de kleine en voor jou!

Groetjes, Wendy

P.S. Misschien moet je jezelf juist wat extra laten verwennen deze week, iets gaan doen wat je leuk vindt en waar je met kind niet zo snel aan toekomt. Dan is de week hopelijk sneller voorbij

14. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    sterkte! ik moet er nm niet aan denken wat een groot gemis!
    x

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Sterkte meid. Kan me voorstellen dat je je kindje mist...moest er ook niet aan denken :(
    Ik hoop dat jullie saampjes snel opknappen.

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    sterkte!

17. sim

sim Niet meer actief

veel sterkte

18. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Sterkte! Ik zou mijn kindje ook heel erg missen dan. Hopelijk mag je zoontje snel weer naar huis!

19. Jessica 1985

Jessica 1985 Actief lid

15 jun 2007
    205
    0
    0
    oude-pekela
    heel veel sterkte

20. hij mag vrijdag waarschijnlijk weer naar huis hoop dat het snel vrijdag is
    ik ga elke ochtend en avond naar hem toe en voor dat ik ga slapen bel ik ff hoe het gaat met hem

Deel Deze Pagina