Hee mede mama's!! Vraagje, we zitten eraan te denken om de Lief mama fiets te kopen. Iemand ervaring met de fiets??
Ik heb er eentje. Vind het een fijne fiets. Nadeel zou kunnen zijn dat er maar 3 versnellingen opzitten, dus als je grote afstanden gaat fietsen is dat misschien minder prettig. Ik heb een mand voorop gekocht, dus kan lekker veel meenemen.
Ik heb hem al 2 jaar en ben er erg tevreden over fiets er ook grote stukken mee en het is hier best heuvelachtig goed te doen.
Ik heb er ook 1. Ik vind hem makkelijk fietsen. Voelt degelijk en ik vind hem ook erg mooi. Ik heb ook een mand (wit met klep) voorop.
Ik heb hem ook. Fijne fiets, lekker stevig, fietst goed. Nadeel is dat 'ie maar 3 versnellingen heeft. Maar ik red me er best mee, ook toen ik hoogzwanger was
Bedankt voor jullie reacties!ik ga woensdag een testritje doen. Ik vind 3 versnellingen genoeg ik ga geen lange afstanden fietsen gelukkig haha. Het rekje voorop vind ik ook zo'n fijn pluspunt! Die zit ook op mijn huidige fiets en ik vind het erg handig.
Goede keus!! Ik heb hem ook maar dan niet de lief uitvoering ben er erg blij mee fietst goed zit goed handig rek voorop stevig en leuk