Niet meer op fiets willen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaDjem, Mar 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaDjem

MamaDjem Niet meer actief

Nou, de titel zegt het al...
    Mijn zoontje van 9 maanden vindt het niet meer leuk voorop de fiets. De eerste paar keer vond hij geweldig. Maar door het slechte weer nu een paar weken niet gefietst. Vanmorgen mijn dochter met de fiets naar school gebracht en na een paar straten begon hij te huilen. En ook de hele terugweg. Hij was ook moe, misschien dat dat er mee te maken kan hebben?
    Ik hoop dat het niet veel vaker voorkomt, want ik vind het heerlijk om met hem te fietsen!
    Iemand herkenning?

Groet,
    Djem

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jip, ik herken het..! Eerste paar keren vond Joris het geweldig, en ineens niet meer! Ook huilen en zich verzetten om in het stoeltje te zetten. Heb gewoon doorgezet en toevallig vanochtend nog een stukje met hem gefietst, en dit ging prima! Denk dat het een fase is, of idd omdat hij gewoon moe was!

3. anja 29

anja 29 Actief lid

Oct 11, 2006
    400
    0
    0
    waarneer mogen ze op de fiets mijn dochtertje kan nog niet uit zichzelf zitten dan valt ze om!

4. MamaDjem

MamaDjem Niet meer actief

@ Anja: Wat leuk, mijn dochter heet ook Elise.
    Mijn zoontje zat met 7,5 maand voorop de fiets, hij ging toen zelf zitten. Ik zou wel wachten tot je dochter rechtop kan zitten, anders lijkt het me wel slecht voor haar rug.
    Straks als het mooier weer wordt kunnen jullie vast ook lekker fietsen!

Share This Page