Woosh pampers

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Sun2015, 2 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun2015

    Sun2015 Lid

    27 apr 2021
    7
    0
    1
    Vrouw
    Hoi,
    Bij ons in de creche gebruiken ze woosh pampers. Is er iemand waar dit ook gebruikt wordt in de opvang? Zijn jullie kindjes daar goed mee?
    Luna heeft net een nierontsteking gehad, de vraag is waarvan dat komt. Ze is nu sinds 1 dag terug naar de opvang en heeft weer allemaal luieruitslag, staat echt heel erg rood, niet eens een klein beetje.. De vraag is nu verversen ze haar te weinig of ligt het aan de pampers.. ze gingen er op letten om haar voldoende te verversen, maar door de nierontsteking en de luieruitslag wat ze regelmatig heeft begin ik te twijfelen
     
  2. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Heeft ze geen voedingsallergie? Hier was het continu raak met enorme uitslag. Bleek ze niet tegen framboos te kunnen. Drinkt ze wel genoeg op de opvang? Of weigert ze en geven ze snel op met aanbieden?
     
  3. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.221
    5.443
    113
    En anders zelf de luiers die je thuis gebruikt meegeven om dat uit te kunnen sluiten? Was hier heel gangbaar. Plus je ziet dan ook of ze wel vaak genoeg verschonen…
     
  4. AvaMies

    AvaMies Lid

    27 mei 2023
    48
    25
    18
    Vrouw
    Wat vervelend zeg! Gaat het nu beter?
    Woosh zei mij even niks, heb het opgezocht. Geen idee of het daar ook mee te maken kan hebben maar anders is (tijdelijk) zelf een ander merk meegeven een optie (of luiers wasbaar?)
     
  5. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.531
    1.754
    113
    Is ook geen enkele garantie: mijn zoon kreeg ik elke keer terug terwijl hij dan doorgelekt was en met een vieze romper in de tas. Al zijn luiers waren op én thuis had ik amper lekkages...

    En vanuit mij kant als gastouder: ik pak ook niet altijd luiers uit het tasje. Ene keer pak ik er een stapeltje uit en de andere keer pak ik er dan geen of maar 1.
     
  6. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.531
    1.754
    113
    Woosh ken ik niet, maar zou idd als eerste uitsluiten dat het de luiers of doekjes zijn van de opvang of de crème van de opvang.

    Alles meegeven en vragen of ze alleen dit willen gebruiken. Ik heb er ook eentje die meteen reageert op billendoekjes. Met haar eigen doekjes gaat het wel goed. Ik vind het altijd fijn als ouders hiermee naar me toe komen, want dan kunnen we het oplossen!
     

Deel Deze Pagina