Kreeg dit net van mn moeder doorgemaild...... Ik kan vrij veel met mn tenen... dingen oppakken en schrijven enzo,maar dit slaat echt alles! Jammer dat ze het zonder armen moet doen,maar ze red zich goed.... check hier the amazing woman
Heb vol bewondering zitten kijken.... Ongelofelijk hoe 'flexibel' de mens is in het leren omgaan met beperkingen!
haha, moet idd zeggen dat het heel knap eruit ziet. Soms, wanneer ik mijn handen vol heb wil ik ook nog wel eens met mijn voet de deur open maken ( voet naar de klink toe bewegen en dan de deur openen) Partner vindt het er enigzins vreemd uitzien maar zegt wel " ik doe het je niet na "
Ongelooflijk ! Al vroeg ik me bij sommige stukjes onwillekeurig af: 'Ik hoop dat ze geen last van zweetvoeten heeft'... Maar geweldig toch hoe andere lichaamsdelen de functies van verloren/gemiste lichaamsdelen kunnen overnemen !
dat zal ik haar niet nadoen! ik vind het heel knap van haar..! als je niet anders kunt dan moet je wel he..
Zo hé, dat is echt knap! Haha dat stukje in het begin met die krabbetjes <<AUWWW>> En dan dat stukje met die zeep...heb zo al moeite om hem niet uit mijn HANDEN te laten glijden...Petje af!
In Engeland woont een vrouw die zonder armen en met korte beentjes is geboren. Ze doet alles wat wij ook doen maar dan met haar voeten, stompjes arm en soms mond. Heb er toen een hele docu over gezien van toen ze zwanger was. Echt het doorzettings vermogen van haar... om jaloers op te worden! Ze is door haar ouders in een weeshuis gezet meen ik en niet gestimuleert er iets van te maken ondanks haar beperkingen. Meen dat haar adoptie moeder of iets in die trand haar aangemoedigt heeft en vanaf die tijd vertikt ze het om hulp nodig te hebben (al had ze bij sommige dingen toen dr baby er was wel degelijk hulp nodig zoals aanleggen voor bv enz. Maar dat staat in t niets bij dat ze zelf kook en zelfs auto rijd enz.). http://www.miltonmedia.com/film/showroo ... _baby.html
Ik weet nog toen ik de eerste keer met mijn ouders op vakantie ging naar Spanje. Toen we aan de eet tafel zaten keek ik om en dacht wow wat doet die vrouw daar. Ze had ook geen armen en pakte het bestek dus met haar voeten en tenen, nou respect hoor.