word de buik nog een beetje strak?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door zonne bloem, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

@Kimmuh,

Ik heb ook zo'n rimpelbuik, en ik baal er echt van....
    Hij is wel weer helemaal mooi plat (jongste is nu 7 mnd) maar dat verfrommelde is na elke zwangerschap erger geworden.
    Ik zal er mee moeten leven... ;)

2. SharonR

SharonR Actief lid

17 jan 2012
    468
    0
    0

XCO is een training van drie kwartier die erg gericht is op het trainen van buik- en rugspieren. Je doet het op muziek met een gewicht. Echt heel leuk. Zoek het maar op via YouTube. :)

3. MvM1984

MvM1984 Bekend lid

27 jan 2011
    810
    1
    18
    Tja die buik, uiteindelijk zal hij wel strakker worden maar denk wel dat je er iets voor moet doen. En vooral moet je rechte buikspieren ook weer goed tegen elkaar aan staan, voordat je met sit-ups en crunches kan beginnen. Zo kan ik dat nog steeds niet na 1,5 jaar, en ben ik gewoon bezig met core oefeningen dus vooral je dwarse en schuine buikspieren. Dan moet het uiteindelijk wel strakker worden. Ik had ook tijdens de bevalling in 1x striae maar dat is na ongeveer een jaar bijna onzichtbaar geworden.

4. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Oh mijn god.. Ik mag echt NIET klagen..
    Twee weken na mijn bevalling was mijn buik al als hierboven...

5. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Kijk eens op bodyrock.tv (link)

Geweldige oefeningen die je een kwartiertje kosten en echt goed resultaat geven. Deed dat voor ik weer zwanger werd ook en ondanks dat ik echt twee keer een enorme buik had, was ie na een maandje of twee echt zo mooi strak <3 Die striae die de tweede me had opgeleverd, was amper meer te zien, alleen wat heel lichte lijntjes.

6. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik woog voor mn zwangerschap 66, op t eind ongeveer 85 (veel vruchtwater)
    Mijn dochter was 3158 gram :)
    Ik heb nu nog een hangbuik van 80kg. Jakkes maar ja, ben er al 5 kwijt das ook weer wat! Stoer dat jullie een foto plaatsen!

7. Samba2013

Samba2013 Bekend lid

27 jan 2013
    693
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier was het na een paar maanden weer "normaal"
    mischien iets minder straks, maar niks te klagen. Hoop dat het na deze zwangerschap ook weer goed komt :)

Deel Deze Pagina