Hoi, In het begin had ons hummeltje echt vaak de hik en ook best lang,maar sinds een paar dagen is het echt een stuk minder,soms maar 1 a 2 keer op een dag en ook een stuk minder lang... Groetjes,
vraagje wat voel je dan? is het dan constante tikjes of plopjes wat je voelt en dat gaat een tijdje door? ik heb dat regelmatig en vraag me ook af wat het nu eigenlijk is. liefs rianne
ok gelukkig. dan weet ik nu wat het is. als je dat niet weet vraag je je zelf toch elke keer af wat het toch kan zijn. dank je
Gooi ik er ook ff een vraagje tussen. Herinner het mij niet meer van de vorige zwangerschappen, maar kan het zijn dat ik de beeb nu al voel hikken (met bijna 21 weken)? Weet wel nog dat het hikken bij m'n zoontjesniet minderde.
Bij mijn eerste zwangerschap ging het af en aan, schijnt met zowel gulzigheid als groeistuipjes te maken te hebben geloof ik, nu 1,5 jaar buitenbuiks heeft hij nog wel eens een dag dat hij rustig 5 keer de hik heeft
Sem had vanaf 11 weken al last van de hik in mijn buik. Het voelt als een soort tikken die je zo rond je navel voelt! Nu nog hikt hij heel veel af, denk dat het ook nooit minder gaat worden of zo Ik voelde de hik van hem constant in mijn buik, in de auto, op het werk en als ik gewoon buiten op straat liep en het vervelenste vond ik als ik in bed lag.......................kon niet meer in slaap komen, tenzij hij ging slapen
Ik merk dat het kleine mannetje in mijn buik steeds minder de hik heeft... Vanaf 28 weken voelde ik wel zeker elke dag een stuk of 4 keer dat hij echt lang de hik had, maar de laatste 2 weken ofzo is het een stuk minder en minder lang. Zou er allemaal wel bij horen!
Het verschilt hier echt per dag. Soms hebben ze wel 3 of 4 keer per dag de hik, soms een hele dag niet. Soms voel ik het ook zo zacht dat ik het gemist zou hebben als ik niet languit zou liggen.
Hahaha ook hier is de hik een bijn dagelijks fenomeen. 2 á 3 keer per dag als ze het heeft. Ik moet zeggen dat als ik zelf de hik heb dat ik het dan ook zeker 3 keer heb op zo'n dag Zo moeder zo dochter?