Wij willen onze zoon een keukentje cadeau doen, gewoon, omdat hij niet zoveel speelgoed heeft wat hem echt boeit en op het kinderdagverblijf is hij helemaal gek van de keukenhoek. Misschien is het ook leuk voor thuis . We willen graag een houten keukentje en hebben wat rondgekeken op internet maar vanaf een website is het nogal moeilijk om te zien wat nou degelijk spul is en wat niet. Ik ben benieuwd naar ervaringen!
Die van Ikea is erg leuk en daar kunnen de poten van omgedraaid worden zodat het keukentje hoger komt te staan handig als je kind groeit..
Die van Ikea is echt zooo leuk. Ook veel leuke accessoires! Die staat hier op het verlanglijstje, mijn dochter is nu nog wat te jong
Kidscraft! Geweldige keukentjes! Deze krijgt mijn dochtertje voor haar verjaardag van opa & oma, hij is er ook in het rood;
Een goede vriendin van me heeft een houten keukentje van Janod, is volgens mij geen goedkoop merk maar zo'n mooi ding!
Ik heb hem voor 135 gezien! Dan heb je nog wel accessoires nodig. Wij gaan vanavond het IKEA keukentje halen, ik vind hem echt leuk en ook betaalbaar. Als hij nou ook nog stevig is dan neem ik hem mee. Bedankt voor de hulp!
Kijk dat is fijn om te weten . Mijn zoontje is pas anderhalf maar alles moet uitgeprobeerd worden, of je erop kunt staan dus. Liefst ook nog springen.. Hij stond laatst achterstevoren op een eetkamerstoel en ik kon net op tijd opspringen (met mijn enorme buik ) om ervoor te zorgen dat hij niet met stoel en gezicht en al tegen de granolmuur kwakte. Maar dat is offtopic .
Oeps die van jou is gevaarlijk! Mijne is een klimgeit, maar doet gelukkig nooit iets wat hij niet kan en valt ook zeer zelden en als hij valt is het struikelen over zijn eigen voeten.
Wij hebben een janod keukentje. Zijn er zeer tevreden over. Echter als je een stevige zoekt, zou ik voor die van de ikea gaan, die is wel stevig. Ons keukentje heeft de jongste al eens omver getrokken, is erg licht.
Hier ook een keukentje van Janod (kleurstelling groen/rood). Ik ben het eens met wat Antje typt: het keukentje is erg licht. Ik vind dat zelf wel prettig. We hebben er hier al 2,5 jaar plezier van, dus hij is zeker stevig genoeg.
Lees even mee, zijn ook op zoek naar een keukentje voor haar 2e verjaardag!! Ikea en die van Kidscraft had ik al een keer gezien... Met name die laatste vind ik geweldig....