wie herkent dit...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Friemeltje, 9 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Wat ik laatst toch meemaakte nadat we 's avonds ff van bil zijn geweest!
    Ik ging op de wc zitten om het overtollig zaad uit te laten lopen,
    maar er kwam helemaal niets uit?? Dat heb ik nog nooit gehad, echt raar!
    En de volgende ochtend moest ik plassen en toen ik zat...liep het er pas uit?
    Volgens mijn cyclus van 25 dagen zou ik op dat moment een beetje vruchtbaar moeten zijn..
    Is er iemand die dit herkent en/of mij kan vertellen wat het betekent?

2. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoi ik heb dat ook wel eens soms komt het pas een dag later en soms gelijk volgens mij is dit normaal hoor gr gerda

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi.. ik lek soms wel 3 dagen na (schaam schaam) maar tijdens je vruchtbare periode loopt er zo ie zo ook minder uit.. xxx

4. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    hoi kaatje zie dat je 1 dag overtijd bent al getest???? gr gerda

5. Female

Female Niet meer actief

het is zeker niet raar! als ik de dag na het vrijen aan het werk ben, wordt ik nog regelmatig herrinnerd aan hoe leuk het de vorige avond was ;) ... xxx female

@ kaatje... hey! heb je al een paar daagjes niet meer gezien... enne ja, al getest of zw schapsverschijnselen? xxx

6. Niet meer actief

Ik had laatst net het omgedraaide, normaal loopt het er idd goed uit, maar moeizaam zeg maar, en idd ook de dag erna nog, maar laatste keer, stroomde het er gewoon uit, en heel veel. :( Heb ik nog nooit eerder gehad zo.

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik heb ook weleens gelezen dat het er tijdens je vruchtbare periode niet zo snel uitloopt als anders. Ik heb het ook eens gehad, toen vroeg ik aan mijn vriend of ie soms gefaked had :) ik kon het namelijk echt nergens ontdekken..

Deel Deze Pagina