Na 2 echos nog steeds geen duidelijkheid!

Discussie in 'Miskraam' gestart door SC86, 24 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SC86

SC86 Nieuw lid

24 jun 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Na lang twijfelen toch besloten om zelf iets te schrijven.
    Ik zal mijn verhaal van de afgelopen weken zo goed mogelijk proberen uit te leggen.
    4 mei eerste dag van laatste mentsruatie. Dag van ovulatie weet ik niet precies, ik vermoed rond 21 mei. 26 mei t/m 29 mei een innestelingsbloeding gehad. Had een paar dagen later het gevoel dat ik zwanger was. Voelde me heel anders, veel last van gespannen borsten. 3 juni inderdaad een positieve zwangerschapstest. Daarna op reis gegaan, veel last gekregen van obstipatie. Een week na de pos test last van bruinverlies gekregen en 3/4 keer (vaginaal) rood bloed alleen tijdens toiletbezoek vermoedelijk door te hard persen. Bruinverlies houdt nu 2 weken aan. Verder nooit pijnen of extreem veel bloedverlies gehad. Heel soms kleine weefsels en stolsels (bruin van kleur). Contact met de verloskundige gehad deze vermoedde contactbloedingen. Ik weet ook dat ik een hele gevoelige baarmoeder heb. Maar een paar dagen na het begin van de bloedingen namen ook mijn gespannen borsten af.
    Na terugkomst van mijn reis gisteren gelijk een echo gehad omdat ik 7 weken zwanger zou zijn. Na goed zoeken zagen we iets wat een vruchtje kon zijn maar het was veel kleiner dan verwacht, volgens de verloskundige 5,5 week. Maar omdat het niet goed zichtbaar was en niet het beste apparatuur is ben ik verwezen naar een echocentrum. Daar kon ik vandaag terecht. Helaas is hier alleen maar meer onzekerheid door ontstaan. Tijdens het onderzoek was mijn baarmoeder niet te zien / niet te vinden op de (inwendige) echo. Deze ligt waarschijnlijk gekanteld en ver naar achteren. De echoscopiste gaf wel toe dat ze niet de meest ervaren persoon was, maar goed ze zei ook dat ze heel sceptisch is omdat mijn baarmoeder zichtbaar zou moeten zijn door de zwangerschap. Nu moet ik a.s. maandag weer terug voor een echo en hoop dan meer duidelijkheid te krijgen. Toevallig bloed ik vandaag bijna niet en gaat mijn stoelgang ook veel beter nu ik weer thuis ben.
    Wel maak ik me zorgen omdat ik nog steeds geen duidelijkheid heb en zelf heb ik het gevoel dat het niet goed zit.
    Herkent iemand zich misschien in mijn verhaal of kan mij advies geven?
    Sorry voor het lange bericht.

2. Cheerio

Cheerio Fanatiek lid

3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    Jeetje wat vervelend zeg...dat je nog niets weet op deze manier.
    Hoop dat er snel duidelijkheid is voor jullie!

3. Feetje333

Feetje333 Lid

5 jun 2014
    61
    0
    6
    Ik herken je verhaal wel helaas.... bij mij is dit al meerdere keren voorgekomen en dat was alle keren een missed abortion wat later zelf toch is losgekomen dus een mk.

Ik heb helaas geen advies voor je, want je kan er helaas niks aan veranderen. Ik hoop alleen in jouw geval op een positieve afloop.
    Succes.

4. SC86

SC86 Nieuw lid

24 jun 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie berichten.
    Gelukkig is het bruinverlies toevallig sinds gisteren gestopt.
    Ik kan inderdaad alleen maar afwachten!

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Wat een verhaal!
    Succes morgen. Ik hoop voor je dat je gewoon veel pech hebt gehad met echoapparatuur/medewerkers.
    Heb je nog wel testen gedaan en lopen die op?

6. SC86

SC86 Nieuw lid

24 jun 2016
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nee niet weer getest. Misschien moet ik dat doen. Maar heb ook gelezen dat het weinig zin heeft omdat hcg lang zichtbaar blijft??

7. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Testen heeft geen nut, kunnen vals positief blijven...

Helaas is het afwachten totdat de echo's jou meer duidelijkheid gaan geven. Maar ik weet hoe rot dat wachten is!

Deel Deze Pagina