Bijna 41 weken zwanger en branderig gevoel tijdens seks

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chica82, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Kent iemand dit? Ik probeer de weeen op te wekken dmv sex, maar als mijn vriend in me is voelt het branderig aan van binnen. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat we al een tijd geen sex hebben gehad? Is de boel aan het dicht groeien:p?

2. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb dat ook regelmatig, maar bij mij heeft dat eigenlijk altijd te maken met een schimmelinfectie... Dus misschien even de huisarts er over bellen?

3. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Net even ziekenhuis gebeld, ze zei dat het waarschijnlijk met de doorbloeding te maken heeft die anders is of zo en MOCHT het een infectie zijn dan zullen ze dat zien tijdens de bevalling. Nou ik hoop dat als ze er zo luchtig over doen dat ik dus niet ongerust hoef te zijn..

4. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Nou gelukkig maar dan, het kan natuurlijk ook dat het al wat droger is dan normaal zegmaar en daardoor iets gevoeliger, dit schijnt na de bevalling ook heel vaak aan de hand te zijn.

Hoop dat je knulletje niet te lang meer op zich laat wachten!

5. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik hoop het ook niet, dat was het doel van deze sex;)

6. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmmm ik ken dat gevoel, alleen ben ik nog lang niet zover als jou geen idee wat het is.

duimen dat je jongetje gauw mag komen. succes alvast met de bevalling

7. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Maar als het een schimmelinfectie is, moet daar toch wat aan gedaan worden? Ik had ook een schimmelinfectie tijdens mij bevalling (dit wist ik niet) en een paar weken laten zat mijn dochtertje in haar gezichtje onder de uitslag. Dat kwam dus door de bevalling, ik had haar geinfecteerd. Was zo sneu en heel veel jeuk, gelukkig was het na een paar dagen weg maar als ze er nu voor kunnen zorgen dat de infectie weg is, lijkt me dat alleen maar beter...

8. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    ja ik weet het niet, ze ging er vanuit dat ik geen infectie had.

Bovendien sta ik op barsten he, ik bedoel als het binnen een aantal dagen niet spontaan gebeurt dan zal het gebeuren dmv inleiden. Dus vraag me af of een kuur dan nog wel zin zou hebben..

Thanks dames voor de reacties, ik hoop ook dat mijn jochie gauw komt, ik ga nu aan de ananas, vandaag ga ik gewoon het hele rijtje af;)!

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou toch kijken of het geen infectie is, gewoon even naar de huisarts. Scheelt een hoop ellende, want als het een infectie is kan je inderdaad je kindje besmetten tijdens de bevalling.

10. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    En het heeft niet alleen gevolgen voor je baby maar ook voor je zelf als je er niet wat aan doet,
    Bij mij is er ook te luchtig mee omgegaan (kleine is gelukkig buiten schot gebleven) maar bij mij is het volledig uit de hand gelopen.
    Ik heb er uiteindelijk een week mee in het ziekenhuis gelegen aan het infuus en had echt flinke wonden down under.
    Heb 4 weken een antibiotica kuur gehad en een doos vol medicijnen er naast. Mijn hele tijd na de kraam periode is verpest.
    Casper is 24 nov geboren en sinds een paar dagen voel ik me weer beter!!

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en die kuur die je nu ervoor krijgt duurt maar 3 dagen hoor!!
    zijn 3 capsules en die moet je 1tje inbrengen bij het slapen gaan..

ik zou echt even de huisarts bellen hoor..

12. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Even voor iedereen: ze is inmiddels naar het zkh, omdat haar vliezen gebroken zijn. Haha. De seks heeft dus wel geholpen!

13. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik dacht meteen aan een schimmletje of gewoon te droog dat brand natuurlijk ook.

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

succes met de bevalling!!!

Deel Deze Pagina