word een beetje moe van de opmerkingen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nijntje op de mac, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

20 jun 2009
    388
    0
    0
    goh gelukkig ben ik niet de enige zeg. Hoeveel mensen blijkbaar ook jongetjes en meisjes door elkaar halen... het is gewoon bijna lachwekkend. Vooral het kindje met de knalroze buggy en mooie roze kleertjes... dan moet je bijna wel kleurenblind zijn!? Ik dacht al, is mijn dochter dan zo jongensachtig? Maar het ligt dus blijkbaar aan mensen met slechte ogen :)

Mensen bedoelen het idd waarschijnlijk echt niet verkeerd maar al die bemoeizuchtigheid pffff... alsof je het allemaal zonder hun hulp en tips niet aan zou kunnen ofzo! echt belachelijk

2. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Ik snap je helemaal! Mijn dochter heeft er 1 op haar hoofd net voor het fontanelletje. Maar omdat hij op haar schedel zit en dus niet echt de huid "in"kan komt hij omhoog als een puntje. En inderdaad iedereen zegt er wel wat over: "ach gut, wat heeft hij een bult op zijn hoofdje, is hij gevallen?" GRRRRRR...Nee ZIJ is niet gevallen ZIJ heeft een aardbeienvlek! Of als ik het echt zat ben zeg ik dat het haar aan en uit knop is.

3. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    #43 Kien, 30 aug 2009
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
    Dan nog vragen ze wat het is .... :D Althans.. bij mij wel ;)

Kan me voorstellen dat de reacties op het aardbeienvlekje vervelend zijn! Werk met slechthorende kinderen en als ik met de kids op stap ben zijn we ook altijd een bezienswaardigheid. Niet altijd prettig om alle vragen te beantwoorden, het is voor ons zo normaal!

4. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    vervelend is dat he....Mijn dochter had echt heel veel eczeem in de gezichtje....en ik weet zo goe dhoe je je voelt...als ze in de kinderwagen keken zag ik echt de gezichten van mensen vertrekken gewoon...

en toen ze net geboren was en ik lekker met mn moeder en haar over de markt aan t slenteren was kreg ik te horen...."ow, gezellig met je broertje op pad" nou ik had het niet meer....wat was ik daar pissig over....das nu inmiddels 11 jaar geleden, en vergeten ben ik het nog niet.....Dewi was altijd een jongen...en ook heel vaak mn broertje.....:S

5. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Oh, over dat mensen niet zien of het een jongen of meisje is zou ik met niet druk maken. Dat heb ik ook met Yelena, al loopt ze bij wijze van in een roze jurkje. Soms is het ook wel moeilijk te zien aan het gezichtje en mijn dochter heeft donkere wenkbrauwtjes en donkere oogjes, misschien denken ze daarom dat ze een iets jongensachtig gezichtje heeft? Al vind ik zelf dat ze een fijn gezichtje heeft.

Mijn dochter heeft een traanoog al vanaf haar geboorte. En momenteel zijn we weer veel bezig met druppeltjes en rotzooi, maar het helpt niets en het wordt alleen maar erger. Dus vaak een dik rood oogje met groene plaksmurrie dat eruit loopt. Dan zie je mensen ook kijken en soms zeggen ze van goh wat zielig. Maar ik trek me daar eigenlijk weinig van aan, ik doe alles eraan om het te veranderen maar dat lukt niet.

Jouw dochtertje heeft dat vlekje in haar gezicht, niets aan te veranderen, so be it. Dat kindjes daarnaar kijken snap ik wel, die staren gewoon en snappen niet dat wij dat onbeleefd vinden.

6. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

20 jun 2009
    388
    0
    0
    haar aan/uit knop! :p:p:p:p Die vind ik echt tegek haha

Deel Deze Pagina