Haha, wat raar. Ik kwam vandaag om 8.30 uit bed met mijn dochter (heerlijk uitgeslapen ) en heb voor mijng gevoel al een hele dag achter de rug. We hebben ons al gewassen, aangekleed, samen ontbeten, vaatwasser uitgeruimd, was opgehangen, gestofzuigd enz.. plof ik net even neer en zie ik dat het nog maar 9.00 is!! Ik heb me echt 10 minuten afgevraagd of ik gek was geworden (of gewoon heeeeeel snel) tot ik ineens de ingeving kreeg dat het wintertijd is geworden vannacht, haha!! Heerlijk, zo'n uurtje cadeau! Gek hoor, normaal hoor ik er vanalles over, en nu helemaal niets?? Heeft het jullie ook zo overvallen?
jaaaa ik vroeg het ook net!! want op mn klok is het 9.16 en als ik nu dit bericht plaats is het 10.16 ik was even in de war!
ik wist het wel, maar dacht dat mijn telefoon vanzelf op de goede tijd zou gaan, maar niet dus. ik werd wakker om kwart voor 9 heerlijk dacht ik! komen we beneden is het kwart voor 8.
Pffff nou hier ging onze natuurlijke wekkertje(sam) helaas gewoon om half 5. En kom echt tot niks vandaag. Maar fijn dat het bij jou zo goed voeld.
Ik vond het ook al zo vreemd dat mijn zoontje zo vroeg wakker was, maar goed normaal was het nu dus ook een uur later
Ik was het vergeten maar mijn ma zei het net. De klokken beneden en de wekkers boven heb ik meteen aangepast
Nee, het is me echt niet overvallen. Ik heb dan ook de hele nacht wakker gelegen en daarbij werd ons zoontje ook nog eens rond 5u wakker (normaal is hij rond 8.30 wakker) *gaaaaaap*
Hier is het niet langs ons heen gegaan en ook wel goed gegaan. Dochter kwam iets vroeger dan normaal voor de fles, maar is daarna wel gaan slapen. Werd alleen rond 5 uur wakker van de buren. Ik vermoed dat hun dochter zich niet zo gemakkelijk aan de wintertijd kon aanpassen.
Ik werd pas om 9u wakker, wintertijd! Grote uitzondering voor mij want normaal sta ik om half 7 naast mn bed. Lange dag gehad gister
Ik heb er niet zoveel aan, want sinds de geboorte van mijn zoon betekenen de tijden van de klok niet zoveel meer voor me. Het is hier op dit moment eten / slapen / douchen / naar de wc zoals het uitkomt in het ritme van onze zoon. En hij kan nog niet klokkijken. misschien toch eens mee beginnen.
Ik kwam er achter toen ik de pc aanzette. Mijn knulletje was om half 6 wakker en hij was klaar wakker dus ik dacht het valt nog mee. Tot ik op de tijd van de pc keek AHHHHHHHH 4.30 NEEEEEEEEEEEEEEEE dat viel ff tegen de tijd werd dit weekend verzet.GRRRRRRR
Ik was het niet vergeten, ik was zelfs iets te ijverijg geweest! Heb blijkbaar vannacht voordat ik ging slapen de klok 2 uur teruggezet ipv 1 uur waardoor ik me net 15 minuten heb afgevraagd hoe laat het nu eigenlijk echt was
heerlijk. lekker een lange zondag. ik wist het. lekker tot 10 uur met zijn drietjes op bed liggen kroelen. en nu is het pas half 11 heerlijk
Wat een tijden 5 uur Bah! Dat had ik eerder ook met de jongste dame, maar die ligt nu toch wel tot 7 uur half 8 in bed.
Ik werd eerst om 7 uur wakker gemaakt, Quinn wilde wat drinken, en werd toen om half 9 wakker (zomertijd) is dus vrij laat voor hem Dus eigelijk om 6 uur en half 8, zijn normale tijden, dus ik ben tevreden meer dan zelfs