dat heb ik ook met mijn vorige huis!! nu woon ik 2 huizen verder en mijn broer heeft dat huis nu gekocht. maar alleen zijn huis binnengaan als het avond is doe ik dus nooit meer. en mijn vriend ook niet!
haha hier ook, de eigenaar van het cafe naast ons heeft het van ons gekocht, het is nu een restaurant geworden... hebben er welgeteld 1 keer gegeten samen en we mochten even boven kijken, maar hoe mooi ze het ook hadden gemaakt, het gevoel was er gewoon nog.... Heb mijn vriend nog nooit zo bang gezien, en die word echt niet snel bang... Nu kan ik erom lachen, maar die dingen zijn doodeng joh!!
hahaha ik ben blij dat ik het nu lees en niet afgelopen nacht! Heb nu al de koude rillingingen in mijn nek, gats!
echt raar dat je een knikker hoort rollen mijn zusje had dit ook in haar oude won ing een knikker die van de trap af deed rollen zo klonk het teminste...freaky...
Vrienden van ons woonden in een appartement waar het ook zo "spookte". Ze vertelden dat als je bij hun op de bank zat (ernaast was de deur opening), voelde je gewoon dat iemand daar stond en je aan keek. Terwijl ja, eigenlijk niemand aanwezig was. Ik zei al dat ik blij was dat ik hun toen nog niet kende haha, dood eng! Het is ook zo dat er al weet ik hoeveel mensen in en uitgetrokken zijn in dat appartement
Gatsie, wat een enge verhalen hier weer. Toen wij de woning waarin we nu woonden hadden gekocht, kregen we te horen dat het zoontje van de vorige eigenaresse, was verdronken, zon 30 jaar geleden. In de waterput, die hier overigens nog steeds staat. Toen we de zolder gingen aanpakken, stonden er nog oude dozen, met oud speelgoed van dat jongetje erin. Dat was heel erg naar . Vanuit de woonkamer zie ik de put, en vooral s'nachts vind ik dat doodeng! Niet dat het hier spookt ofzo, maar gewoon een naar gevoel krijg ik ervan. De put hebben we extra goed beveiligd (sterke deksel, met een bult sloten). Niet alleen omdat ik nu zwanger ben, maar ook omdat er best veel kinderen hier wonen.
Wij wonen sinds een half jaar in dit huis. Vorige bewoner is overleden in huis en af en toe zijn er dus ook wat vreemde dingen. Raam (wat op slot zat) wat wagenwijd openstaan in ene. Voordeur (die niet op slot zat maar wel DICHT) wat in een keer openstaat. Televisie die geregeld overspringt (en dan springt hij altijd rond dezelfde tijd over op rtl8 ). Soms zie ik ook een schim of een lichtflits in huis. Mannetje ziet die lichtflitsen ook. Heb ook een keer voetstappen gehoord + gerommel in huis 's morgens vroeg.
Moet zeggen dat ik toch ook wel geloof in zo'n dingen. Natuurlijk niet zo'n overdreven dingen maar hebben laatst ook zelf zoiets meegemaakt en geloof echt niet dat het toeval was.. Mijn tante is in september overleden, had longkanker en haar laatste dag zijn we allemaal gaan waken in het ziekenhuis, die avond is ze dus daar nog overleden waarna de hele familie naar haar huis is gereden (zij woonde een uur rijden van ons dus de bedoeling was dat we daar gingen slapen omdat het al zo laat was) Nu zaten we in de zetel in haar woonkamer nog wat aan het navertellen over haar, ineens waaide de deur naar de gang open terwijl die heel erg goed in het slot zat... Toeval?? Ik denk het echt niet, volgens mij wou mijn tante ons gewoon duidelijk maken dat ze nog steeds bij ons is...
Ik vind het eng maar ook een fijn gevoel dat mensen waar ik van hou nooit echt weg bij me zullen gaan.
nog meer spook verhalen ik geloof dat ook wel, hoop alleen dat ik zoiets nooit mee maak... dus dames brand los met wat jullie hebben mee gemaakt.. haha