1week voor nod zwangerschapssymptonen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by kelly001, Jan 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Mijn nod is op 18-01 maar ik voel me al misselijk en moe en gevoelige(.)(.) en heb wat wit slijm verlies en als ik op mijn rug lig heb ik erg veel hoofdpijn en heb een zwaar gevoel in onderbuik en heb ook pijn in onderrug zijn dit zwangerschapssymptonen?

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

Nov 3, 2007
    1,968
    1
    0
    NH
    5 dagen voor nod werk ik misselijk en begon het boeren, een collega zei nog: wat boer je, je lijkt wel zwanger! en dat was ik ook :)
    maar ik heb ook wel symptomen gehad terwijl ik niet zwanger was, je lichaam kan je ook voor de gek houden. Ik heb wel heeeeeel licht postitief getest met kv2v5 op 5 dagen voor nod :D

succes, ik duim voor je!

3. Sic

Sic Bekend lid

Dec 17, 2010
    777
    691
    93
    Kelly, ik had ook een week voordat ik positief testte al verschijnselen. Steekjes in mijn buik, liezen en hele lichte last van heupen naast zeer gevoelige borsten. In verband met vroege miskraam ervoor was onduidelijk wanneer mijn NOD precies zou plaatsvinden. Maar de huisarts en verloskundige gaan uit van zelfs 8 dagen nadat ik de eerste steekjes etc voelde. Dus wie weet is het bij jou ook raak.

Laat even weten of je gevoel klopt! Ik ben benieuwd.

4. vlinder22

vlinder22 Nieuw lid

Nov 15, 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    heejj

je kan idd al last van kwaaltjes hebben
    ik voelde ook al dik een week voor alles van ik ben zwanger
    ik was telkens rond 4uur misselijk en moe en zomaar huilen..
    uiteindelijk teste ik op 2de kerstdag 3dagen voor nod positief:)
    dus ben morgen 7weekjes zwanger hoop voor jou tot het ook zo is;)

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik had bij mijn eerste ook al voor mijn nod last van gevoelige tepels,en misselijkheid en vaak moeten plassen dus het kan best hoor!
    Ik ben benieuwd of het bij jou ook raak is,blijf meelezen.....

6. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    2,056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoii Kelly,

Het is ondertussen al 2 februari. Heb je al getest en was deze positief? Ik ben benieuwd!

Share This Page