menstruatiekrampen?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Lieke23, Jan 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Hee meiden,

Even een vraagje aan de experts hier. Voor mij is alles nieuw. Ik weet sinds een half weekje dat ik zwanger ben. Erg leuk, maar zo spannend allemaal. Ben zo bang dat het misgaat...
    Maar goed, voor mijn eigen geruststelling wilde ik even weten of het normaal ik dat je nog steeds menstruatiekrampen hebt. Niet vaak hoor, zo'n paar keer per dag voel ik zo'n kramp en ben dat echt bang dat t fout gaat. Maar trek ook weer zo weg gelukkig.
    Is dit normaal dat je dit voelt? en waar komen die krampen dan vandaan/ Waarom heb je die krampen?

Groetjes Norah

2. Alita

Alita Niet meer actief

hallo,

Allereerst gefeliciteerd!!
    Die krampjes zijn normaal mits je er geen rood bloedverlies bij hebt en ze niet te extreem pijnlijk zijn.
    Je bm groeit al heel snel en daarom heb je die krampjes.

3. sill

sill Bekend lid

Jul 28, 2010
    621
    0
    16
    Mama in spƩ :)
    At Home
    Zoals Cindy al zegt, lichtelijke krampjes kunnen geen kwaad! :) Mits je geen bloedverlies heb...

Gefeliciteerd met je zwangerschap..

Liefs,
    Sill

4. Alita

Alita Niet meer actief

en hoe is het met je?

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    gefeliciteerd!! heel herkenbaar: ik had echt zowat de hele dag, vooral aan het eind van de dag een zeurderig gevoel, een soort van menstruatiegevoel. krampjes. en dat heb ik zowat de hele zwangerschap lang gehad! m'n nichtje had precies hetzelfde en daarom wist ik dat het normaal was en ik maakte me niet ongerust. Ik heb geen spatje bloedverlies gehad en nu een gezond mannetje van 6 maanden! dus maak je niet ongerust en geniet van je zwangerschap!

6. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,938
    1
    36
    Bedankt voor de reacties! Ik merk dat ik het vooral na een dag werken heb. Tzijn ook meer steken geworden. Niet echt pijnlijk te noemen, maar tis net even een speldenprik. Vind het allemaal maar rare dingen:) Maar ben nog geen druppel bloed verloren en echt pijn heb ik niet gehad, dus mag ik er vanuit gaan dat t goed zit!

7. Alita

Alita Niet meer actief

zeker meid is allemaal normaal.....veel succes verder me je zwschap!

8. Suzuki2003

Suzuki2003 Actief lid

Jan 23, 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey meid,
    Ik heb toch een vraagje?
    Ik ben nu al bijna een jaar gestopt met de pil!
    En sinds deze maand actiefbezig nu voel ik 5 dagen voor mijn ongst, Van die menstruatie krampjes, En af en toe steekjes net boven me schaamstreek.. Kan het zijn dat ik zwanger ben? Want ik ben ook af en toe duizelig en slechte zin.......
    En die mestruatie klachten heb ik nu zeker al 5 a 6 dagen....

9. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Suzuki, was even aan het meelezen. Ik zit nu ook 5 dagen voor NOD en voel ook menstrkrampjes. Vrees dat we gewoon volgende maand weer aan het proberen mogen...
    Nu is nog maar mijn eerste rond dus zou al blij zijn dat mijn cyclus regelmatig is :)

10. pebbel

pebbel Lid

Jan 23, 2011
    13
    0
    0
    hai norah12 (en alle anderen natuurlijk)

VAN HARTE ALLEMAAL MET JULLIE ZWANGERSCHAP

Ik heb ook diezelfde "krampjesachtigetoestanden" !!! dat is voor mij een teken dat alles druk gaande is 'Down under' (al was ik in het begin ook bezorgt hoor)
    ben ook moe de laatse dagen! tegen een uur of 15:00 val ik zowat om en 's nachts kan ik de slaap haast niet vatten, en 's ochtends word ik wakker van het minste of geringste!;) nahja.. gaat ook wel weer voorbij dacht ik 't is voor een FAN-TAS-TISCH doel!

11. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja heel herkenbaar...begon voor mn nod tot gister...ik dacht ook ja het komt zo, straks zet het door maar nee het hoort erbij...vandaag nergens meer last van

12. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Hee meiden,

Ik sluit mij hier ook even bij aan! Ik heb er namelijk ook ''last'' van.
    Ik heb zaterdag 15 januari of zondag 16 januari mijn eisprong gehad en sinds vorige week donderdag (20 januari) heb ik steeds last van een ''zeurderig'' gevoel in mijn onderbuik (vooral als ik zit). Normaal heb ik dit 1/2 dag(en) voor mijn NOD, maar nu dus al ver voor mijn NOD. Ik hoop het positief nieuws betekent:)..Maar dat is nog weer even afwachten...

13. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Ik heb dat dus ook,
    mijn nod is 31 januari pas,
    maar ben al 3 ochtenden misselijk,
    heb af en toe zeurderige pijn in mijn onderbuik,
    en vanacht was het zelfs zo dat ik steken in mijn linkerlies heb gehad en in mijn vagina,was best een rotgevoel.

Alleen mijn temp is gezakt van de 37,2 naar de 36,8.
    De 37,2 was na 9 uurtjes slapen.
    en de 36,8 was na maar 6 uurtjes geslapen te hebben.

Denk dus dat mijn menstruatie door gaat komen vanwege mijn temperatuur die gezakt is,
    of hoeft dat niet perse?

groetjes Bianca

14. Suzuki2003

Suzuki2003 Actief lid

Jan 23, 2011
    101
    1
    0
    NULL
    NULL

Ja weet je wat het rare is ik heb sinds een paar dagen ook nog eens last van een opgeblazen gevoel hoe kan dat dan......
    En af en toe erg misselijk uit het niks!

wel bedankt voor reactie super ;)

15. kimme

kimme Nieuw lid

Jan 27, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden

ik had een vraag over deze form. ik weet niet of ik zwanger ben ik moet nog 2 weken voordat ik zal maar zeggen officeel ongesteld moet worden. alleen ik zit ook gewoon aan de pil. ik begin maandags altijd met slikken en ik heb 1 week gewoon geslikt nou heb ik de 3e week 3 pillen vergeten door brand in ons huis. ik heb nu alleen sinds woensdag bloedverlies en krampen en 's ochtends misselijk en als ik werk in de snackbar ben ik ook misselijk. wat houd dit in kunnen jullie mij hier mee helpen.

16. tante bep

tante bep Lid

Jan 25, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb al bijna een week menstruatiekrampen en pas donderdag a.s. NOD.
    Mijn tepels zijn pijnlijk maar verder voel ik niets anders dan anders.
    Zou ik zwanger kunnen zijn? Of vindt mijn lijf het prettiger om af en toe met andere menstruatie kwaaltjes te komen.........:(

17. tante bep

tante bep Lid

Jan 25, 2011
    21
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi Kimme,

Ik denk dat je lichaam van slag is geraakt van het vergeten van de pil. Meestal, ookal heb je de cyclus niet doorgeslikt, komt je mensrtuatie op gang zodra je de pil een paar dagen vergeet. Omdat je 3 dagen bent vergeten, kan dit best het geval zijn. Ik zou als ik jou was gewoon de strip afmaken en dan komt het waarschijnlijk in de volgende cyclus wel weer in orde:)
    Sterkte en succes ermee!

18. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

Jan 31, 2011
    1,004
    0
    0
    iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap..
    ik weet pas sinds 1 week dat ik zwanger ben..
    ben afgelopen zondag voor de eerste echo geweest omdat ik dacht dat ik al 7.5 week was..
    maar er was nog weinig op de echo te zien..
    nu is het maar even afwachten.. de laatste dagen heb ik ook last van menstruatie krampjes rond bepaalde tijdstippen en nog meer last van mijn borsten.
    zondag moet ik weer naar de verloskundige voor de tweede echo om te zien of alles normaal is en die zwarte vlek op de echo groeit.

maar wel een fijn gevoel dat jullie dit ook voelden en dat alles goed zat!

Share This Page