Het is nu zelfs zo, als ik iemand nodig heb en ik ga die persoon bellen. Worden ze al helemaal gelukkig als ze mijn stem horen. Moet ik eerst weer zeggen: nee het is er nog niet :x Ik ben van daag op controle geweest en as vrijdag gaan ze kijken of ik ingeleid kan worden. Spannend
Ja helemaal herkenbaar,Het is zeer irritant al die mensen die bellen!Of die je op straat treft en vragen loop je nu nog met een dikke buik? De eerste is met 39 weken geboren en nu ben ik 39 weken en 2 dagen dus deze komt al later.Bij mij belde de meeste ook al 2 weken voor de uitgerekende datum.En mijn oma die nu wat vergeetachtig word.Verkondigde aan kennissen en familie dat ik begin nov uitgerekend was ipv eind nov. Gevolg een paar dagen mensen gehad die belde met de vraag :Waarom laten ze je zo lang overtijd lopen wat is er aan de hand?Om gek van te worden . En als je idd niet gelijk opneemt krijg je later weer een belletje van ooohh ik dacht dat je al bezig was.Nou dan nemen we echt niet op tussen de weeen door! Jammer dat we geen voicemail hebben dat is wel een goede tip. maar ik laat mijn man meestal opnemen die kapt het wel even af.