Heb vanmorgen de huisarts gebeld, het hele verhaal uitgelegd.. Ik moet morgen bloedprikken.. Ongeduldig als ik ben, vriend op pad gestuurd om een testje te halen.. En tadaaa...
Voorzichtige feliciatie want dit is een predictor.. Ik hoor er allemaal slechte verhalen over.. niet dat ik er mee bekend ben want bij mij was ie ook zo en was gewoon zwanger!! maar zal als ik jou was er een doen van de kruidvat 2voor5euro!! Liefs
Die ga ik zowiezo nog even doen vandaag of morgen... Als dit echt zo is, wat een geweldig sinterklaascadeauje!
hihi ja inderdaad! had je al eerder getest of niet? ik duim voor je! zal indd een heeeeel erg mooi sint cadeautje zijn
Te veel getest... Steeds negatief, of zooow licht.. Mijn huisarts zei dat ik misschien erg langzaam HCG aanmaak?! Morgen sowieso een bloedtest.. En vanavond nog maar ff een KV.. Of wanneer ik dan moet plassen.. Hihi..
hihi ja ik ken het dat vele testen gelukkig heb je morgen een bloedtest want die wijst 100% zekerheid uit! en je kan na 2 dagen al bellen voor de uitslag , tenminste dat had ik & nu zit het weekend er ook tussen en indd even proberen met die van de kv, en het kan inderdaad dat je langzaam hcg aanmaakt, ben benieuwd!! Vier je het weekend ook sinterklaas? dan is dat een mooie afleiding voor t wachten!!
Precies.. Ja, ik vier het bij mijn eigen ouders en bij mijn schoonouders de volgende dag... Dus dat zou wel heel goed uitkomen hihi!!
daarom! is voor mij ook een mooi tijdsverdrijf hoor!! hihi heb 11 dec een echo bij t echobureau een betaalde en kan gwn niet w8en Ik blijf voor je duimen! laat je het hier wel weten?
Pretecho is toch 3 of 4D? wij doen 2D is wat goedkoper.. en op 3D vind ik een kindje van 14 weken nog niet zo mooi ;$ maaar ze laten wel van alles zien en laten het hartje horen etc dus ja pret zullen we hebben
De Kruidvattest superspierwit.. Hartstikke negatief dus.. Net na het plassen bij het afvegen lichtrose... Ben benieuwd of mijn ongi er dan toch nog aankomt..
Hoop niet dat je ongi doorzet! Misschien een innesteling (als hier hierbij blijft dan)? Of weet je zeker dat je ei al veel eerder is geweest?