rugpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kelli20, 4 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kelli20

kelli20 Lid

31 jul 2012
    38
    0
    0
    momenteel ziek vanwegen de zwangerschap thuis
    limburg
    Nou zoals de topic naam al beschrijft heb ik behoorlijke last van rugpijn.
    van sochtends vroeg tot savonds laat zelfs als ik snachts wakker wordt. tevens ook veel last van been en kuitkrampen dus ik voel me de hele dag broos. voor de krampen slik ik al extra magnesium alleen helpt dit niet altijd. iemand tips ? Ik ben nu 27 weken zwanger.

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Ik herken het probleem...:Dtot nu toe bij al mijn zwangerschappen dubbel gelegen van de pijn door de krampen:( Ik kreeg als tip van mijn gyn om van die drankjes te kopen waar extra zout in zit...aa drink ed...gewoon bij de supermarkt te koop...dit hielp erg goed.....niet de de kramp helemaal verdween, maar het werd wel een heel stuk dragelijker;). Succes...hopelijk werkt het bij jou ook....

3. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Ik ben planner in een zorginstelling
    Bemmel ( Gelderland)
    Wat vervelend.
    Ik herken het wel. Ik loop al sinds 23 weken met bekkenklachten.
    Gelukkig is dit nu sterk verminderd,maar wel over gegaan naar lage rugklachten.
    Boodschappen is al piijnlijk. De hele dag door heb ik pijn. Vooral s'nachts van zij wisselen is super pijnlijk.
    Smeren, masseren, warm bad en kersenpittenzak zijn middeltjes die op dat moment verlichten. Verder heb ik zelf fysio. Helptook redelijk.
    Sterkte ermee,

4. Jomy

Jomy Niet meer actief

Ik heb dus ook lage rugpijn aan de linkerkant. Maar hoorde dat daar ook ergens je bekken zitten, klopt dat? Hoe herken je bekkenpijn dan?

5. LieveMama28

LieveMama28 Actief lid

23 okt 2011
    222
    0
    0
    Ik ben planner in een zorginstelling
    Bemmel ( Gelderland)
    Bekken pijn voel je aan de voorkant. Een heel beurs gevoel ik je schaambot.
    Erg pijnlijk ook. De rug pijn word veroorzaakt door verkeerde houding. Verzuring in de spieren. Overigens. Bij mij dan hè!
    Misschien kun je eens bij fysiotherapie langs gaan.
    Succes ermee.

6. bibi123

bibi123 Actief lid

2 okt 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het ligt eraan waar je zwakke plek zit. Bij mij zit de meeste pijn in m'n onderrug wat doorstraalt naar de zijkant. Ook nu sinds een week erg laat van m'n schaambot. Het kan zich dus uiten in de voor en/of achterkant.

Deel Deze Pagina