word er gek van:S

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door junior, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. junior

    junior Lid

    8 nov 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo damens

    het klinkt misschien stom maar ik word er onderhand gek van elke maand die teleurstellingen dat de rode duivels weer komen ipv het roze wolkje.Ik word er zelfs chagarijnig van.omdat ik het zo graag wil.ik weet dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn maar dat eindigd de maand weer en dan hoop ik er zo op maar dan weer krijg ik die teleurstelling wie heeft dat ook? en hoe ga je er mee om?

    hoop dat iemand mij hier een beetje de gedachten op orde kan krijgen
     
  2. hopenopwonder

    hopenopwonder Actief lid

    20 jul 2010
    323
    0
    0
    #2 hopenopwonder, 23 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2011
    Hoi,

    Dit komt mij (en vele anderen) erg bekend voor. Je wilt er niet mee bezig zijn, maar je bent het wel heel erg. Hier kan je niks aan doen. Mensen die zeggen van: "je moet er niet teveel mee bezig zijn", kon ik wel wat aan doen. Zoveel makkelijker gezegd dan gedaan. En iedereen en alles om je heen is zwanger en dan ook in 1x of 2 raak.....grrrrr........
    Mij hielp het een heel klein beetje door te denken van: volgende maand weer een nieuwe kans. Ik was al lange tijd bezig met ovutesten, maar in februari had ik er echt even geen zin in. Heb toen naar mijn lichaam geluisterd (kon draden trekken..even vieze praat sorry). Ook had ik gewoon "zin" in mijn vriend en nu ben ik 6 wkn zwanger.

    Probeer rustig te blijven hoe moeilijk dit ook is. Lees niet teveel op internet. Luister goed naar je lichaam... Hoelang ben je nu bezig?

    Heel veel sterkte!
     
  3. Lizzy14

    Lizzy14 Niet meer actief

    @Junior: ik herken het zo!! En de eerste beste persoon die nu nog zegt dat ik het los moet laten.... Grr!! Toen lief in juli kwam met de verrassing dat hij zo graag een kindje samen zou willen, was het eerst wachten tot november voordat mijn Mirena er uit ging. Daarna ging mijn cyclus gek doen en dit is de 2e maand dat ik weer op 28 dagen zit. Het is zo dubbel want lief en ik hebben het nog zo leuk samen, maar als ik andere meiden om mij heen binnen een maand zwanger zie raken, dan heb ik het niet meer.
    Ik weet dat het komt en tot die tijd ga ik van elke dag samen genieten zodat ik niet vergeet wat ik nu al heb. Wat mij verder heeft geholpen is een cradle list maken met alle dingen die ik (beter) nog zou willen doen voordat er een kleine is. Ik heb tot eind van dit jaar nog allemaal leuke dingen gepland staan die beter gaan zonder zwangerschap en waar ik dan iig vol op van kan genieten. Misschien dat dat jou ook een beetje helpt?
     
  4. MirandaV

    MirandaV Fanatiek lid

    30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    ik herken het ook!! me vriend blijft zeggen ach het komt wanneer het komt en je moet er niet teveel mee bezig zijn.. mannen?? makkelijk praten he!? en dan loop je in de stad... en je ziet steeds meer zwangere vrouwen om je heen.. soms denk ik dat ik gek word.. maar op een dag zijn wij ook allemaal zwanger en dan is het onze beurt om te genieten..

    geduld....
     
  5. Andrea85

    Andrea85 Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik heb herken het ook; na vier pogingen hebben we om die reden ook even een pauze ingelast omdat ik er écht te veel mee bezig was en helemaal niet meer kon genieten van andere dingen. Maandje even zeker weten dat je niet zwanger bent en genieten van andere dingen. Vervolgens kon (en kan) ik weer genieten van deze spannende periode en heb ik het idee dat een negatieve test me niet te erg van slag zal brengen. Dat maandje heeft me écht heel erg goed gedaan!
     

Deel Deze Pagina