Nog 11 weken te gaan vervroegd verlof

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Son1980, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Dag meiden.

Na een aantal stressvolle jaren als ondernemer, met veel stress drukte en hecktiek ben ik twee weken geleden " vervroegd met verlof gegaan"

En ik ben in een enorm gat te recht gekomen, heb mijn zaak verkocht en van 14 uur per dag non stop hurry up heb ik nu niets te doen.

Ik houd me bezig met het huis, was, eten en drinken. Maar ik kom de dag niet meer door!! Weet niet wat ik met mezelf aan moet.

Ik ben een harde werker en ik heb sinds mijn 17 de altijd geleerd en te samen aan mijn carrière gewerkt. Twee jaar er tussen uit geweest met de geboorte van mijn dochter maar toen hadden wij een druk bedrijf aan huis en hoefde ik mijn geen moment eenzaam te voelen.

Echter nu !! Voel ik mij erg verdrietig en kan mijn emotisch niet onder controle houden. Mijn man loopt op zijn tenen maar laat mij wel uitrazen

Ik ben van een sterke zelfstandige vrouw na een hulpbehoevend huilerig meisje gegaan.

Hoe kom ik deze weken in godsnaam door ?! Kennen jullie dit f ben ik gewoon te vroeg gestopt met werken.

Voel me echt waardeloos !

2. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ga leuke dingen doen.

Dingen voor de baby. Ga shoppen. Ga jezelf laten verwennen met een schoonheidsbehandeling, een dagje welness...verzin iets waar je van ontspant en wat je echt leuk vindt.

Niet binnen gaan zitten en denken hoe kom ik mijn dagen door..

Je hebt geen fysieke klachten, dus hup hup in de benen en actie.

Straks heb je die tijd niet meer voor jezelf. Zou het er nu nog van nemen.

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    ben zelf door omstandigheden ook vervroegd met verlof en de eerste twee weken dacht ik nog wel regelmatig: jeetje hoe ga ik dit volhouden tot de baby er is??? Maar nu vermaak ik me prima! Je moet gewoon even je draai vinden. Geef het tijd! Ga idd leuke dingen doen, probeer af te spreken met vriendinnen ga lekker lezen of iets dergelijks....

4. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Eigenlijk zou ik er gewoon uit moeten gaan. Maar door mijn carrière drang heb ik niet echt veel tijd gehad om vriendinnen te hebben. Klinkt triest maar buiten mijn beste vriendin om die 150 km verderop woont heb ik alleen mijn zussen en een halve vriendin.

En die werken allemaal. Maar de schoonheidssalon en de welness zal ik toch maar Es' op gaan zoeken. Hahaha is jaren geleden en ben er wel aan toe. !!!

Verder lukt shoppen niet meer, na drie winkels ben ik kapot. Slaat nergens op maar trek het niet

Zal me draai moeten gaan vinden. Zat al te denken om een studie te gaan doen! Ben een einzelgänger merk ik nu. Terwijl ik eigenlijk een leuk mens ben !! Hahahaha

5. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Misschien een leuke cursus vanuit huis gaan doen? Of inderdaad een zelf studie?
    Of alle boeken lezen die je altijd al heb willen lezen, maar waar je nooit aan toe kwam vanwege je drukke baan?

6. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Misschien is haken wat voor je?
    Of een andere bezigheid zodat je bezig bent met je handen?

Ik heb mijzelf breien en haken geleerd tijdens de zwangerschap koste me veel tijd maar het vult de lege gaten op.

7. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Normaal lees ik graag en veel, ik ben geen tv kijker en dus heb ik altijd wel een goed boek te lezen. Alleen kan geen boek vinden wat me aanstaat momenteel.

Studeren is zeker een optie, ik zal morgen even regelen op de uni in nijmegen of ik Arabische lessen kan volgen. Is iets wat ik al langer wil doen, ik spreek en versta inmiddels een beetje maar ver beneden de maat! En zon doe het zelf cursus werkt niet voor mij

Ben ook al een week aan het bedenken of ik een hobby zal nemen maar ben niet creatief met me handen. :D

Voor als nog de schuur gedaan, helemaal uitgesopt.
    Eten opstaan en nu even wat pizza bodems kneden. Tja!

Hoe doen huismoeders dit? Vrouwen die hun leven compleet aan het gezin wijden ? ik kan het me niet voorstellen dat je voldoening haalt uit het leven zonder carrière of gewoon werk. En dit bedoel ik niet verkeerd maar vraag het me gewoon af ?

Deel Deze Pagina