Waar goeie en goedkope traphekjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door raspberry, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij willen binnenkort maar traphekjes gaan plaatsen: Thirza kruipt bijna en dus willen we boven traphekjes plaatsen voor de trappen (een naar beneden, een naar zolder). Aan 1 kant zit de houten paal en aan de andere kant de muur.
    Waar kunnen we goeie en goedkope traphekjes vinden die dus in ons huis te monteren zijn?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Ikea! kosten normaal 32.95, maar als je lid wordt van ikea family (kost niks) krijg je 5 euro korting op veiligheidsproducten.
    Ik denk dat jij dezelfde trappen in huis hebt als ik, hier hebben we er 3 geplaatst. Alleen bij de zoldertrap, is een open trap, hebben we de ruimte onder de onderste trede dicht gemaakt en het hekje op de eerste trede gezet, anders ging het niet. Je kunt kiezen naar welke kant je hem wilt laten openen.
    Ik ben er zeer tevreden over.:D

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Uhm marktplaats? ik heb 3 hekjes van marktplaats gehaald voor 7,50 per stuk, en ze zijn allemaal Prima en erg stevig. Wel goed opletten dat al het bevestigings materiaal er bij zit, en dat de hekjes goed kunnen sluiten.

4. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Prenatal heeft ze volgens mij nog in de aanbieding (25 euro) en bij Babypark heb ik laatst hekjes gekocht voor 35 euro, maar deze hoef je niet vast te boren. Vond ik ideaal!

5. thewiz

thewiz Actief lid

27 jun 2009
    331
    0
    0
    Thuismama
    Assen
    Je kunt altijd eerst even kijken bij de kringloopwinkels. Daar heb ik er 2 weg gehaald. Zagen er nog mooi uit.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben ze van de karwei, voor 29.95, dus niet duur.

Ze bevallen prima. Wij hebben ook aan één kant een muur en aan de andere kant een houten paal.

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hier ook muur plus houten paal.. en die van ikea zijn perfect
    onze trap is van het laatste bouwbesluit en dus heel erg breed
    standaardtraphekjes zijn te smal!
    maar bij ikea dus traphekjes plus een aanvulsetje voor brede trappen
    werkt echt perfect en is superstevig

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik zeg ook, Ikea!

@Saskia78: Jullie hebben het tegenovergestelde probleem van ons, ons huis is van 1929 en heeft juist een hele smalle trap... Geen 1 traphekje wat past, behalve die van Ikea en die hebben we nog iets smaller moeten maken...

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    inderdaad ikea als je nieuwe wilt en anders gewoon even op marktplaats kijken.

10. Prenatal!! € 25,00 geloof ik. En wij hebben ze geschilderd in de kleur van de trap, ziet er prachtig uit.

Deel Deze Pagina