Weet iemand of je op de matcare testen van deze site ook een heeeel vaaag wit streepje kunt zien ? Bijvoorbeeld een voorgedrukt streepje?
Yep. Dat zie je. Ik heb in het begin deze week zo'n tesje gedaan om zeker te weten dat er geen streepje op zou komen als ik niet zwanger was. Dat was de 5e of 6e dag na mijn ei. In de eerste instantie niets te zien. Later toch een heel dun lijntje. Waar de vorige keer bij mijn positieve test wel een duidelijke lijn verscheen.
Ok Vind het alleen raar dat ik dat bij die testen nog nooit gezien heb. En nu kon ik het wel heel vaag zien. Vreemd
Ik zie nooit een streepje, ook geen witte. Zou dus voor de zekerheid nog maar eens testen over een aantal dagen. Alleen als je later dan 10 minuten kijkt, kan het zijn dat er een indrogingsstreepje verschijnt.
heb precies het zelfde als jij, heb net voor de zekerheid en nieuwschierigheid toch een test gedaan en ook ik zie voor het eerst een iets van witte streep Echt nog nooit gezien en heb er al wat versleten in deze maanden. Het was ook geen dun wit streepje maar net zo dik als de controlle streep zeg maar en ik zie hem wel duidelijk Wat moet ik hier nou weer mee aaggrrrr
Jee, zeg, kan me bij jullie aansluiten, heb ook zo'n vreemd wit streepje wat binnen de tien minuten komt. Had dit ook nog niet eerder gezien, maar ging ervan uit dat ie negatief was. Het streepje heeft namelijk geen kleur en met HCG moet je toch een gekleurd streepje krijgen? Ik heb een hele onregelmatige cyclus, dus geen flauw idee wanneer ik eigenlijk kan testen. Dames, laten jullie weten hoe het verder verloopt? Groetjes Druppie
Bij kwam eerst de controle lijn zeg maar en toen zag ik direct dat andere lijntje tevoorschijn komen echt binnen een minuut zeg maar rare dingen hahaha tuurlijk hou ik jullie op de hoogte
Ik heb ook getest met een matcare (cassette), maar meteen kwam de controlelijn en vlak erna de testlijn, in het begin wazig,maar werd steeds duidelijker. Na 10 minuten leek het waziger te worden, maar daarna kwam de kleur weer terug. Heb voor de zekerheid in het ziekenhuis een test laten doen (waren beide keren niet met ochtendurine), deze test was ook Positief. Maar bij de matcare heb ik geen lijntje gezien, ik had hem ook van te voren getest (wilde ook zeker weten dat er geen vals lijntje kwam). Als je twijfelt, gewoon over een paar dagen nog eens testen Ikke81, als ik je verhaal zo lees, zou het positief zijn, gewoon over een paar dagen nog eens testen. Ik heb mijn test in het album staan (foto is niet heel duidelijk, maar de lijntjes zie je).
Het streepje is inderdaad echt wit, dus geen kleur.en ik heb er ook al heel wat versleten en dus nog nooit gezien. In het begin dacht ik dat ik het me verbeelde, maar als je het stripje eruit haalt en dan goed kijkt zie je hem wel. We zien het wel.
Zit net te googlelen (hoe schrijf je dat?) onder zwangerschapstest en wit streepje en kom dit tegen Geen streep of een witte streep in het ronde afleesvenster, bij de T van testresultaat, betekent dat er geen zwangerschapshormoon aangetoond kan worden. Dit is dus van een ander merk test, maar bied weinig hoop Ik test over een paar dagen nog een keer, gelukkig zijn het geen dure testen Groetjes Druppie
Dit heb ik gevonden hier op het forum over de testen van hierzo: Vraag: Ik zie maar een heel vaag tweede lijntje, ben ik nu zwanger? Antwoord: Zo lang er binnen 10 minuten een tweede lijntje verschijnt, ook al is dit lijntje heel licht van kleur, dan geeft de test aan dat je zwanger bent. Als er geen hCG in je urine aanwezig is, is het niet mogelijk dat er binnen 10 minuten een tweede (roze) lijntje ontstaat. En wat als het lijntje heel licht van kleur is, maar niet roze? Dan is het waarschijnlijk een "urineophoping" en is het testresultaat negatief. Als je dit hebt, dan komt dit lijntje meestal pas na een kwartier tot een half uur en was je urine erg geconcentreerd en donker van kleur. Waar het om gaat is dat het tweede lijntje goed zichtbaar is en dus roze/paars van kleur. Als je twijfelt of je wel echt een lijntje ziet, dan kun je het beste na een paar dagen opnieuw testen (bij voorkeur met ochtendurine). Als je zwanger bent, zou het lijntje dan duidelijk en binnen 10 minuten moeten verschijnen. Alleen was het bij mij niet geconsentreerd en zag ik het direct nadat de controllelijn zichtbaar was, dus binnen een minnuut Ik ga er morgen ochtend nog een test tegen aan gooien.
Hoi Ikke, Die uitleg had ik nog niet gezien, ik zag het witte streepje ookal meteen, denk na een minuut of twee, zeker geen kwartier of half uur. Veel succes morgen met testen, ik duim voor je! Groetjes, Druppie
Ik denk dat ik een paar dagen wacht, ik ben bang dat ik anders weer een "twijfel" test krijg. Groetjes
Nou vanmorgen getest, en negatief. Die witte lijn is idd, dat je eruit vanuit kan gaan dat het nega is denk ik. Dus laat bij mij de duivels maar weer komen, kunnen we weer door naar de volgende ronde.. Wens iedereen fijne dagen! Liefss IKke
Ik zag het lijntje dus ook binnen 1 minuut verschijnen. Beetje verwarrend allemaal. Als mijn ongi niet komt ga ik over een paar dagen weer opnieuw testen. Een collega van mij had pas bij 9 weken een positieve test.
Hallo dames, Heb nog een keer getest, maar weer een wit streepje. Dat streepje zegt dus inderdaad helemaal niets, helaas. Dus nu maar weer wachten (heb een zeer langdurige cyclus)..., zucht! Groetjes en nog een fijne tweede kerstdag! Druppie