Geen idee meer

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jonymeisj, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben 12 weken geleden bevallen van onze prachtige dochter. Nu hebben mijn man en ik een aantal weken geleden seks gehad maar het condoom wAs lek. We hadden besloten om maar even aan te kijken. Nu heb ik nog geen menstruatie gehad. Toch dacht ik 3 wekn geleden het te wordn had een paar druppels bloed maar die druppels was ook alles.
    Heb de cb zwanger niet zwanger test gehaald. Zaten 3 teststrips in met een handvat. Na elke gebruikte test kan je er daarna een nieuwe indoen.

Vorige week de 1e getest. Niet zwanger en idd ik haalde de strip uit het handvat en er was maar een streep.
    3 dagen geleden getest. Niet zwanger maar een heel licht 2e streepje.
    Vandaag getest en een wat duidelijker 2e streepje.
    Maar weer niet zwanger.

Hebben hier mensen toevallig ervaring mee.
    Heb er een foto bij gedaan van de strips.

Hoop ik reacties!!

Groetjes

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,6 KB
      Weergaven:
      27
  2. Louche

Louche Actief lid

31 aug 2013
    140
    0
    0
    Drechtsteden
    Bij die testen moet je niet naar de streepjes kijken, puur naar het resultaat.

3. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat zeide ze bij mijn vorige zwangerschap ook. Heb nu een dochter vandaar de onzekerheid!

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Ik zou morgen even een andere test halen, geen digitale.. Op die test heb ik ook een x een tweede streep gehad maar was toen niet zwanger

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier liepen de strepen ervan ook op, maar dat zou niks mogen zeggen. Ik zou een andere test halen.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Klopt. Daarom staat het ook in de gebruiksaanwijzing aangegeven.
    Je kunt deze test niet aflezen aan de streepjes, hoe licht of donker ze ook zijn.

Had destijds nog duidelijkere twee streepjes op die CB Digitaal, maar was echt niet zwanger.

Hoop voor jou dat je wel zwanger bent.

Doe anders Kruidvat 2 voor 5 euro. Zijn nog goedkoper ook!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Je mag niet naar de strepen kijken!!
    Dat dit bij he dochter wel zo was kan pure toeval zijn dat je uiteindelijk wel gewoon zwanger was.

Niet zwanger=niet zwanger

8. Sparky

Sparky Niet meer actief

Dat laatste is niet perse waar. Deze test heeft belachelijk veel HCG nodig. Ik had 2 dagen geleden ook gewoon nog Niet zwanger staan, terwijl ik al 2 posi digitale had met indicator en heeeel veel positieve normale zwangerschapstesten.

9. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    Precies.. Ik denk dat ik maar een andere test haal!

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Ja dat Klopt,maar daarom zeg ik dat het toeval kan zijn zoals bij haar dochter.
    Ik heb ook al eens een negatieve test gehad van kruidvat en de dag erna was hij wel positief...het moet toch ergens beginnen he!

Maar bij deze testen krijg je ook strepen als je niet zwanger bent,dat probeer ik juist ze zeggen.
    Niet iedereen met zulke streepjes is zwanger,dan moet je geen digitale doen maar een streepjes test...dan kun je streepjes kijken;)

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik begrijp je hoor. Streepjes kijken bij deze test zegt gewoon niet. Mijn reactie was ook eigenlijk alleen op 'niet zwanger is niet zwanger'.

12. Loving

Loving Bekend lid

24 apr 2008
    904
    0
    16
    Ik ben verder niet bekend met deze testen, maar wat is dan het nut van het venster met de streepjes als je daar geen resultaat van kan aflezen?

13. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ook al mag je niet kijken naar de streepjes blijf ik het verdacht vinden dat de streepjes duidelijker worden. Ts, ben benieuwd naar je gewone test.

14. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL

Dat snap ik hoor, normaal zou ik dat idd ook denken, maar omdat mijn gevoel zo zegt dat het wel zo is en ik ook dezelfde kwaaltjes heb als me vorige zwangerschap begin ik dan toch te twijfelen hihi.

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wat doe jij hier nog? Ga een gewone streepjes test kopen ;) Ik ben ook wel erg benieuwd nu :D

16. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik heb deze testen nog nooit gezien. Ik zou een andere test halen als ik jou was.

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Is een cb digitaal...

18. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    #18 Jonymeisj, 25 apr 2014
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
    Hai meiden.

Heb vandaag een kv test gedaan. Zie een heeel dun streepje links iets uit het midden. Maar ik kan hem slecht op de foto zetten. Ik heb het geprobeerd maar dan zie je slecht.

19. kellyk

kellyk Niet meer actief

Dun streepje is zwanger.....ben je er blij mee??? Want dat kon ik ff niet uit je verhaal halen.

Over 3 dagen zou het streepje donkerder moeten zijn.....spannend zo kort op elkaar...!

20. Jonymeisj

Jonymeisj Actief lid

11 mrt 2013
    264
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben even geschrokken omdat dit dan door een condoom heen is gegaan en dan alleen door voorvocht. Tuurlijk ben ik blij. Dokters hebben mij verteld dat ik heel moeilijk kinderen kon krijgen dus tuurlijk! Maar ben wel bang voor negatieve reacties van familie of vrienden.... ik zal de foto proberen te sturen alleen je ziet op de foto slecht hoor.

Deel Deze Pagina