Hallo, Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje. Alleen we zijn er nog niet aan toe om te stoppen met de pil, dit ivm onze verhuizing. Ik ben zelf namelijk ook een knoei met de pil, vaak vergeten... Nu heb ik sterk het idee dat ik zwanger ben, om de volgende redenen: - Voor de ongesteldheid hevige witte afscheiding met een beetje bloed - Maar een halve dag ongesteld geweest, maar van te voren heel veel buikkrampen - Misselijk, pijn aan mijn ogen, opgezette buik, pijnlijke/grotere borsten, en heel erg moe... Ik heb dan al een test gedaan de eerste was een beetje met een vaag half streepje, en de andere twee waren gewoon negatief. Toch blijft het door mijn hoofd spoken dat ik zwanger ben, althans dat gevoel heb ik ook, maar elke keer staat er weer negatief... Mijn vriend is een beetje wisselvallig, en vraagt eerst of ik zwanger ben, omdat ik een buikje krijg, zin heb in augurken, ochtendmisselijkheid en grotere gevoelige borsten. Aan de andere kant zegt hij er staat dat het negatief is, dus vergeet nou maar dat je zwanger bent. Ik probeer het ook wel te vergeten dat ik zwanger ben, en kan het er op dit moment ook even niet bij hebben dat ik zwanger ben, maar het voelt anders.... Wat moet ik nu doen? Ik heb mijn nicht ook al om advies gevraagd en die zegt dat ik de huisarts moet bellen....
Dat gevoel heb ik al heel vaak gehad in de twee jaar dat we nu proberen. Je lichaam kan rare dingen met je doen en daaropvolgend je hoofd ook..
Dit heb ik ook al vaker gehad zolang we bezig zijn. Dit zegt weinig. Je kunt altijd even bij de huisarts langs gaan of over 2 dagen nog eens testen.
Herkenbaar. Voer je de testen wel juist uit? Je kunt altijd huisarts vragen om ene bloedtest. Misschien maak je nog te weinig zwangerschapshormoon HCG aan. Ik voelde me vorige maand ook zwanger. Blijkt dat ik me gewoon zwanger wil voelen. Ook wij willen graag dat ik snel zwanger ga worden. Tot nu toe helaas alleen maar teleurstelling. Succes en ik hoop dat je snel een positieve test mag ontvangen.