zwanger&kids ovulatietesten: mag ik jullie overzichtje??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Femmefatalex, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Ik test met zwanger & kids ovulatietesten. Maar mijn testen blijven heel donker/positief vind ik. Nu vroeg ik mij af of dat bij jullie ook zo is met de zwanger&kids testen! Hier onder een overzichtje van mijn testen. (Ik heb gisteravond een zwangerschapstest van de action gedaan en die gaf negatief, dus neem aan niet zwanger)
    Zou ik jullie overzichtjes ook mogen zien?

Liefs,

2. Appeltje2

Appeltje2 Bekend lid

23 sep 2014
    773
    176
    43
    #2 Appeltje2, 3 dec 2014
    Laatst bewerkt: 3 dec 2014
    Ik heb van sensitest

Heb ook een duidelijk 2de streep. Hier bij zat geen positieve test bij mij. Bij jou kan die nog donkerder.

Bijgevoegde bestanden:

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    kort rijtje nog maar, want had vandaag mn knaller. Op de foto nog niet helemaal opgedroogd, want hij is NOG donkerder geworden uiteindelijk. tweede maand dat ik deze gebruik dus nog niet heel veel vergelijkingsmateriaal, maar vorige maand had ik vooral tot 3 dagen na de piek nog donkerdere streepjes, maar niet knalpositief meer.

Bijgevoegde bestanden:

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    deze van vorige maand.

Bijgevoegde bestanden:

5. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    dit waren de mijne van deze maand !!

X x

6. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Ik had hetzelfde als wat jij had. Heel lang testen, wel duidelijke strepen maar nog geen knaller. Dit is een foto die ik snel kan vinden, maar is nog lang niet compleet!

Had uiteindelijk op dag 23 pas een knaller (staat niet op de foto).

7. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Dit was mijn meest knallende.. deze is van 27 nov, op de eerste foto die postte issie dus al opgedroogd.. kan ik deze dan wel als positief rekenen of niet..?

8. Smeetjuh1990

Smeetjuh1990 Bekend lid

11 mei 2014
    974
    0
    16
    Bij mij kon ik het herkennen, door hoe snel hij positief werd. Ik had bij mij dat ze na even tijdje wachten nog wat donkerder werden en dan nog veel later weer lichter opdrogen.

Mijn positieve testen kleurde binnen een minuut (zelfs eerder) meteen knal. Had jij dat met die van 27 november?

9. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Dubbel

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,7 KB
      Weergaven:
      4
  10. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

24 jan 2009
    1.522
    0
    0
    Flevoland
    Deze maand.onderste is van gisterochtend.
    Alleen vanmorgen knalde hij nog....en vandaag echt pijn ook! Iemand een idee hoelang een eisprong kan duren? Ik begrijp dat namelijk niet helemaal...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,7 KB
      Weergaven:
      2
  11. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Geen idee of het binnen 1 minuut was maar wel veel sneller dan dat er een streep kwam bij mijn andere testen..

12. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb dit ook met mn sensitest testen. Haal ze ook niet meer..zal morgen ff een foto delen want met mn telefoon gaat dat niet..

13. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL
    Had je uiteindelijk wel nog een piek gevonden? Of bleven ze zoals die van mij?

14. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Bekijk bijlage 431889
    Oordeel zelf maar! Ik zou zelf zeggen op 30 nov 1 dec of 2 dec is hij geweest..maar zou het niet weten..

15. Chocootje

Chocootje Lid

28 sep 2013
    50
    0
    6
    image.jpg

Dit is mijn rijtje, elke dag 1 test van onderaf.. Dit is de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik, dus heb ze nog niet ingeplakt;)

16. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb net met sensitest gebeld omdat het me toch niet lekker zat over die niet donkere testjes.
    Waarschijnlijk is mijn ei pas later en is bij mij de piek nog niet geweest. Er zou toch een hele goede donkere streep zichtbaar moeten komen!
    Ik ga dus nog even door tot volgende week alleen dan met de testen van de action, die zijn minder gevoelig.

17. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL

Oohh dus we zitten in hetzelfde schuitje.. hier ook door zw&k gezegd dat ik nog geen piek gehad heb.. nu maar afwachten dus..

18. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik dacht dus dat me ei eerder was en ik een positieve test had gehad, maar die man heeft me verzekerd dat DE TEST er echt uit zou springen en dat is niet zo.
    Normaal is mijn cyclus 32-35 dagen en met 35 dagen zou mn ei volgende week dus zijn.

Nu had ik gisteren een action test gedaan, geen streepje, vandaag een test gedaan heel licht streepje dus ik denk echt dat mn ei nog moet komen.
    Heb wel al de hele week zeurende pijntjes rechts ( soms links ).
    Erg vervelend en je word er beetje onzeker van. Wat is jou cyclus duur?

19. Tijgertje1991

Tijgertje1991 Actief lid

25 jan 2012
    133
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat handig dit topic!:) ik ben net voor het eerst begonnen met ovulatie testen en heb ook die van zwanger en kids, dus kan hier meteen even spieken hoe ze er dan uit moeten zien. Ook nooit aan gedacht om ze op te plakken! Dat ga ik ook doen vanaf morgen :D (ik gooide ze nu weg na het aflezen..)

20. Femmefatalex

Femmefatalex Actief lid

8 jan 2014
    314
    8
    18
    NULL
    NULL

Sorry ik zie je reactie nu pas! Mijn cyclus weet ik niet, dit is de eerste ronde na de stop van anticonceptie. En die van jou? Ik heb inmiddels een échte positieve test gehad(gisteren) en flink geklust! Dus deze keer écht op t wachtbankje haha! Hoe gaat t bij jou nu? Ook al zo'n knaller ondertussen?

Deel Deze Pagina