Hoi dames! Ik test met zwanger & kids ovulatietesten. Maar mijn testen blijven heel donker/positief vind ik. Nu vroeg ik mij af of dat bij jullie ook zo is met de zwanger&kids testen! Hier onder een overzichtje van mijn testen. (Ik heb gisteravond een zwangerschapstest van de action gedaan en die gaf negatief, dus neem aan niet zwanger) Zou ik jullie overzichtjes ook mogen zien? Liefs,
Ik heb van sensitest Heb ook een duidelijk 2de streep. Hier bij zat geen positieve test bij mij. Bij jou kan die nog donkerder.
kort rijtje nog maar, want had vandaag mn knaller. Op de foto nog niet helemaal opgedroogd, want hij is NOG donkerder geworden uiteindelijk. tweede maand dat ik deze gebruik dus nog niet heel veel vergelijkingsmateriaal, maar vorige maand had ik vooral tot 3 dagen na de piek nog donkerdere streepjes, maar niet knalpositief meer.
Ik had hetzelfde als wat jij had. Heel lang testen, wel duidelijke strepen maar nog geen knaller. Dit is een foto die ik snel kan vinden, maar is nog lang niet compleet! Had uiteindelijk op dag 23 pas een knaller (staat niet op de foto).
Dit was mijn meest knallende.. deze is van 27 nov, op de eerste foto die postte issie dus al opgedroogd.. kan ik deze dan wel als positief rekenen of niet..?
Bij mij kon ik het herkennen, door hoe snel hij positief werd. Ik had bij mij dat ze na even tijdje wachten nog wat donkerder werden en dan nog veel later weer lichter opdrogen. Mijn positieve testen kleurde binnen een minuut (zelfs eerder) meteen knal. Had jij dat met die van 27 november?
Deze maand.onderste is van gisterochtend. Alleen vanmorgen knalde hij nog....en vandaag echt pijn ook! Iemand een idee hoelang een eisprong kan duren? Ik begrijp dat namelijk niet helemaal...
Geen idee of het binnen 1 minuut was maar wel veel sneller dan dat er een streep kwam bij mijn andere testen..
Ik heb dit ook met mn sensitest testen. Haal ze ook niet meer..zal morgen ff een foto delen want met mn telefoon gaat dat niet..
Bekijk bijlage 431889 Oordeel zelf maar! Ik zou zelf zeggen op 30 nov 1 dec of 2 dec is hij geweest..maar zou het niet weten..
Dit is mijn rijtje, elke dag 1 test van onderaf.. Dit is de eerste keer dat ik ovulatietesten gebruik, dus heb ze nog niet ingeplakt
Ik heb net met sensitest gebeld omdat het me toch niet lekker zat over die niet donkere testjes. Waarschijnlijk is mijn ei pas later en is bij mij de piek nog niet geweest. Er zou toch een hele goede donkere streep zichtbaar moeten komen! Ik ga dus nog even door tot volgende week alleen dan met de testen van de action, die zijn minder gevoelig.
Oohh dus we zitten in hetzelfde schuitje.. hier ook door zw&k gezegd dat ik nog geen piek gehad heb.. nu maar afwachten dus..
Ik dacht dus dat me ei eerder was en ik een positieve test had gehad, maar die man heeft me verzekerd dat DE TEST er echt uit zou springen en dat is niet zo. Normaal is mijn cyclus 32-35 dagen en met 35 dagen zou mn ei volgende week dus zijn. Nu had ik gisteren een action test gedaan, geen streepje, vandaag een test gedaan heel licht streepje dus ik denk echt dat mn ei nog moet komen. Heb wel al de hele week zeurende pijntjes rechts ( soms links ). Erg vervelend en je word er beetje onzeker van. Wat is jou cyclus duur?
Wat handig dit topic! ik ben net voor het eerst begonnen met ovulatie testen en heb ook die van zwanger en kids, dus kan hier meteen even spieken hoe ze er dan uit moeten zien. Ook nooit aan gedacht om ze op te plakken! Dat ga ik ook doen vanaf morgen (ik gooide ze nu weg na het aflezen..)
Sorry ik zie je reactie nu pas! Mijn cyclus weet ik niet, dit is de eerste ronde na de stop van anticonceptie. En die van jou? Ik heb inmiddels een échte positieve test gehad(gisteren) en flink geklust! Dus deze keer écht op t wachtbankje haha! Hoe gaat t bij jou nu? Ook al zo'n knaller ondertussen?