Combitest en nub vraag

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tinkerbel80, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik was bij de vk vanmiddag en toen ontstond er een discussie over mijn uitgerekende datum. Niet dat dat mij verder veel boeit, want wil graag weten of mijn nub foto nou wel of niet de juiste termijn heeft haha. Wanneer ik nou uiteindelijk uitgerekend ben kan de volgende afspraak ook wel vast gezet worden.

In mijn papieren van de combinatietest zie ik staan dat, op het moment van het maken van de echo, ik 12+1 weken was.(Ik was de papieren toen ik naar de vk ging vergeten, anders had ik het haar wel gevraagd) Ik ging erheen, naar de test, met 11+5 weken. Wat moet ik nou aanhouden voor de nub? 11+5 is eigenlijk te vroeg toch? Had mijn foto al een keer geplaatst in het algemene nub topic maar nu ik dit in de papieren zie staan ben ik toch wel weer nieuwsgierig. Iemand een idee welk termijn er nou bij mijn foto's hoort? Het is jammer dat ik het op de foto's zelf niet terug kan vinden.

11+5deel1.jpg

11+5deel2.jpg

Oh en zou iemand zo lief willen zijn om de nub voor mij aan te willen geven, want ik zie het echt nog steeds niet. Het wat fellere streepje op foto 1, is dat de nub? :(

2. Tinkerbel80

Heb het al gemeld dat hij verkeerd staat hoor. Is hopelijk snel opgelost :D

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Verplaatst naar onderzoeken en echo's.

4. louan

louan Niet meer actief

12+1...

Volgens de echoscopiste die bij mij de 12 weken echo deed, kon zij de termijn veranderen, afgesproken met vk...ik ging met 12+1 en was 12+2 en dat hebben het tot op heden aangehouden...

grtjs

5. Tinkerbel80

Vk zei bij mij vanmiddag dat ze bij de combitest de termijn niet mag veranderen en dat ze de termijn van de termijnecho aanhouden. Maar waarom vult ze dan wel 12+1 in? Was trouwens dezelfde echoscopiste als bij de termijn. Ze had tegen mij wel gezegd dat er 2 dagen verschil in zat. Ik vind het een beetje apart allemaal.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik zou me er niet zo druk over maken, ze hoeft het kruisje maar een mm verder te zetten en hup je bent 3 dagen verder of korter. Hoe je het went of keert het meten blijft mensen werk (tot grote irritatie van mijn man die voor zijn werk tot op de mm nauwkeurig moet werken :D).

7. Tinkerbel80

Ja, dat snap ik ook wel. Wil ook alleen maar weten of dit nu wel of geen goede foto voor een nub is. Bij 12+1 zou hij wel goed zijn en bij 11+5 is het volgens mij net wat te vroeg.

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik kan me niet voorstellen dat de nub nog meer omhoog kan gaan staan in die 2dg.

Ik zeg een meisje!

9. Tinkerbel80

:D

Nog meer mensen een idee?

10. Marlijntje

Marlijntje Actief lid

7 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook een meisje!

11. Marlijntje

Marlijntje Actief lid

7 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar hebben jullie allemaal dat plaatje onder je naam vandaan waarop je ziet hoe lang je zwanger bent?

12. Tinkerbel80

13. Tinkerbel80

RoGiJuLi dacht in het algemene topic een jongen en Loezzz een meid.

Stand is dus 1 x jongen en 3 x meisje :D

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ze meten je kindje op

Kindje is bijvoorbeeld 6,1 cm wat overeenkomt met 12,1
    De combinatietest is een combinatie van een bloedtest en nekplooi
    Die 2 dingen berekenen samen de uitslag
    Máárrr, ze moeten wel exact weten hoe groot je kindje is

Een kindje van 11 weken en 5 cm moet een dunnere nekplooi hebben als een kindje van 12.1 en 6,2 cm lang

Daarom is de CRL lengte van je kindje van invloed op de combinatietest, en staat ook altijd op het uitslagpapier omdat ze die nodig hebben bij het berekenen van het risico

Ik zou dus zeker de meting aanhouden vd combitest.

15. Tinkerbel80

Ahhhh top! Bedankt voor de uitleg! Toevallig enig idee voor de nub? of is het voor jou ook abracadabra?

16. Marlijntje

Marlijntje Actief lid

7 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dank je!

17. Marlijntje

Marlijntje Actief lid

7 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojee nu staat er gewoon een code of niet?

18. Tinkerbel80

Hij staat goed :cool:

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Dat zou ik dus niet weten want ik ben een nubleek :D

20. Tinkerbel80

Morgen geslachtsbepaling! En ik ben nu al super zenuwachtig! Morgen de uitslag meiden. Er is er 1 die jongen heeft gezegd de rest meisje. Ben erg benieuwd!

Deel Deze Pagina