Ik was bij de vk vanmiddag en toen ontstond er een discussie over mijn uitgerekende datum. Niet dat dat mij verder veel boeit, want wil graag weten of mijn nub foto nou wel of niet de juiste termijn heeft haha. Wanneer ik nou uiteindelijk uitgerekend ben kan de volgende afspraak ook wel vast gezet worden. In mijn papieren van de combinatietest zie ik staan dat, op het moment van het maken van de echo, ik 12+1 weken was.(Ik was de papieren toen ik naar de vk ging vergeten, anders had ik het haar wel gevraagd) Ik ging erheen, naar de test, met 11+5 weken. Wat moet ik nou aanhouden voor de nub? 11+5 is eigenlijk te vroeg toch? Had mijn foto al een keer geplaatst in het algemene nub topic maar nu ik dit in de papieren zie staan ben ik toch wel weer nieuwsgierig. Iemand een idee welk termijn er nou bij mijn foto's hoort? Het is jammer dat ik het op de foto's zelf niet terug kan vinden. Oh en zou iemand zo lief willen zijn om de nub voor mij aan te willen geven, want ik zie het echt nog steeds niet. Het wat fellere streepje op foto 1, is dat de nub?
12+1... Volgens de echoscopiste die bij mij de 12 weken echo deed, kon zij de termijn veranderen, afgesproken met vk...ik ging met 12+1 en was 12+2 en dat hebben het tot op heden aangehouden... grtjs
Vk zei bij mij vanmiddag dat ze bij de combitest de termijn niet mag veranderen en dat ze de termijn van de termijnecho aanhouden. Maar waarom vult ze dan wel 12+1 in? Was trouwens dezelfde echoscopiste als bij de termijn. Ze had tegen mij wel gezegd dat er 2 dagen verschil in zat. Ik vind het een beetje apart allemaal.
Ik zou me er niet zo druk over maken, ze hoeft het kruisje maar een mm verder te zetten en hup je bent 3 dagen verder of korter. Hoe je het went of keert het meten blijft mensen werk (tot grote irritatie van mijn man die voor zijn werk tot op de mm nauwkeurig moet werken ).
Ja, dat snap ik ook wel. Wil ook alleen maar weten of dit nu wel of geen goede foto voor een nub is. Bij 12+1 zou hij wel goed zijn en bij 11+5 is het volgens mij net wat te vroeg.
Waar hebben jullie allemaal dat plaatje onder je naam vandaan waarop je ziet hoe lang je zwanger bent?
RoGiJuLi dacht in het algemene topic een jongen en Loezzz een meid. Stand is dus 1 x jongen en 3 x meisje
Ze meten je kindje op Kindje is bijvoorbeeld 6,1 cm wat overeenkomt met 12,1 De combinatietest is een combinatie van een bloedtest en nekplooi Die 2 dingen berekenen samen de uitslag Máárrr, ze moeten wel exact weten hoe groot je kindje is Een kindje van 11 weken en 5 cm moet een dunnere nekplooi hebben als een kindje van 12.1 en 6,2 cm lang Daarom is de CRL lengte van je kindje van invloed op de combinatietest, en staat ook altijd op het uitslagpapier omdat ze die nodig hebben bij het berekenen van het risico Ik zou dus zeker de meting aanhouden vd combitest.
Ahhhh top! Bedankt voor de uitleg! Toevallig enig idee voor de nub? of is het voor jou ook abracadabra?
Morgen geslachtsbepaling! En ik ben nu al super zenuwachtig! Morgen de uitslag meiden. Er is er 1 die jongen heeft gezegd de rest meisje. Ben erg benieuwd!