Theedoeken

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Misschien een stomme vraag maar ik heb pas nieuwe theedoeken gekocht en er zitten nu al weer van die vieze pannen vlekken in.. Hopelijk herkend iemand het.
    Het is echt niet zo dat we niet kunnen afwassen ofzo want dat doe ik bij mijn weten gewoon goed.
    Hoe krijg ik die zwarte/bruine strepen en vlekken uit m'n theedoeken?
    Groetjes nien

2. Tese

Tese Niet meer actief

Voordat je ze in de wasmachine gooit shout erop doen en vanish erbij gooien? Ik lul ook maar wat hoor... ;)

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

niet met een theedoek afdrogen. Ik droog me pannen altijd met stukje keukenrol af. dus er dan gelukkig geen last van :)

4. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    De pannen nog beter afwassen want die gaan hier nooit de vaatwasser in en doe ze apart maar nooit last van vlekken.

En hoe je die eruit krijgt geen idee misschien met van dat vlekkentroep en dan eerst voor weken maar moet wel gelijk gebeuren volgens mij.

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Pannen beter schoonmaken ;)
    Ik heb er nooit geen last van eerlijk gezegd ik was ze met de hand af.

6. Marian16

Marian16 Niet meer actief

Ik droog m'n koekepannen ook altijd af met een stuk keukenrol want ondanks dat ik me rot boen op die pannen,geeft het toch bruin af op m'n theedoek.

Ik weet niet of het witte theedoeken zijn,anders misschien echfa wit o.i.d.

7. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0

Hier idem

8. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Het zijn verschillende kleuren theedoeken.
    Ik ga ze ook maar met de keukenrol afdrogen, nou m'n vent nog inprenten dat hij het ook doet. Hopelijk lukt dat haha hij is zo'n type die met vorken en lepels in de anti aanbakpan gaat krassen... En na 100 keer uitleggen het nog blijft doen.. Mannen..

Deel Deze Pagina